Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشکنی گفت: تاکنون از شهرستان طرقبه شاندیز ۲۲ داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله بشکنی، معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری طرقبه شاندیز در گفت و گو‌ با صبح توس؛ بیان کرد؛ تعداد ۱۱ داوطلب از طرقبه و ۱۱ داوطلب نیز از شاندیز برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تاکنون افراد ثبت نام شده از نظر تحصیلات عمدتا دارای مدرک کارشناسی به بالا هستند، تعداد ۱۰ نفر از داوطلبان به صورت حضوری و ۱۲ داوطلب نیز به صورت غیر حضوری در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر ثبت نام شدند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری طرقبه شاندیز، تاکید کرد: ثبت نام تا ۲۶ اسفندماه ادامه دارد و به احتمال زیاد در روزهای پایانی ترافیک ثبت نام بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که دواطلب انتخابات شورای شهر در طرقبه و شاندیز هستند بهتر است برای رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت غیر حضوری از طریق درگاه های اعلام شده، دفاتر پیشخوان و فضای مجازی ثبت نام کنند و اگر ضرورت داشت به دفتر فرمانداری مراجعه کنند.

بشکنی، اظهار کرد: ثبت نام دواطلبان انتخابات شوراهای روستا نیز از ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ششمین دوره انتخابات شوراهای طرقبه شاندیز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این کنگره با موضوع شعر فارسی و در بخش اصلی خلیج همیشه فارس، بخش ویژه بانوان و مادران سرافراز خلیج فارس و بخش آزاد برگزار شد.

علیرضا سیدآبادی افزود: خلق آثار بدیع و ماندگار در موضوعات ملی و عقیدتی، بزرگداشت یاد و نام خلیج همیشه فارس، بیان قدر و منزلت بانوان و مادران پاکدامن مناطق خلیج فارس و تبیین مسئله هویتی خلیج فارس برای ایران اسلامی اهداف این کنگره بود.

 وی تصریح کرد: آیین پایانی ششمین کنگر ه ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور و مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان، در خلیج فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس