Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سنندج گفت: سفر تبلیغاتی پاپ به کشور عراق و منطقه اقلیم کردستان با هدف کوچک شمردن مسلمانان و انجام ماموریتی آمریکایی صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا سید احسن حسینی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم هیچگاه یهود و نصارا از مسلمانان راضی نخواهند شد و تا زمانی که مسلمین را تابع خود نکنند دست از توطئه بر نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفر پاپ به کشور عراق تمام قومیت ها و مذاهب شیعه و سنی با احترام به استقبال او رفتند و از او مهمان نوازی کردند اما در عوض شاهد خودبزرگ بینی پاپ و بی احترامی وی به ارزش های ملت مسلمان عراق بودیم.

عضو شورای افتا اهل سنت کردستان تصریح کرد: ما ماموستایان و روحانیون به حقیقت از پاپ گله مند هستیم چرا که در این سفر طی ساعت ها سخنرانی حتی حاضر نشد برای یک بار نام مبارک محمد رسول الله(ص) را بر زبان بیاورد و این نشان از کینه تاریخی یهود و نصارا علیه فخر کائنات است.

ماموستا حسینی افزود: انتظار داشتیم جناب باپ به پاس احترام مسلمانان حتی برای یک لحظه کوتاه هم شده  به محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس المهدی که موجب مصونیت مسیحیان در برابر داعش شدند، مراجعه می کرد و به مقام این شهیدان ادای احترام می کرد.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: پاپ اگر برای مردم کردستان احترام قائل بود باید به حلبچه شهید می رفت و از جایی که هزاران انسان بیگناه با سلاح و به دستور کشورهایی با آیین مسیحیت، بمباران شیمیایی شدند بازدید می کرد. 

ماموستا حسینی افزود: این سفر یک نقشه آمریکایی و صهیونیستی برای کوچک شمردن مسلمانان و در راستای کینه ای تاریخی علیه مسلمانان منطقه به ویژه کردها بود چرا که همزمانی سفر پاپ به مناطق کردنشین با سالگرد وفات سلطان صلاح الدین ایوبی فاتح جنگ های صلیبی و نجات گر قدس شریف یک امر اتفاقی نیست.

عضو شورای افتا اهل سنت کردستان در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدوارم خداوند به رهبران کشورهای اسلامی بصیرت دهد تا دوست و دشمن خود را بشناسند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو

مقاومت اسلامی عراق از حمله موشکی به تل‌آویو و نقاط دیگری در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در واکنش به جنایات جنگی اسرائیل در غزه، بامداد جمعه خبر داد به سه نقطه در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است. 

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد دویست‌ودهمین روز خود شده که در پی آن حدود ۳۵ هزار نفر از مردم این باریکه شهید شده‌اند که اغلب آن‌ها کودکان و زنان هستند. 

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه نخست خود اعلام کرد با موشک کروز به هدفی مهم در بئرالسبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است. 

مقاومت عراق در بیانیه دوم خود اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است؛ حمله‌ای که المیادین آن را اولین حمله به پایتخت رژیم صهیونیستی از خاک عراق توصیف کرده است. 

صابرین‌نیوز به نقل از منابع آگاه نوشت مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در بیانیه سوم‌خود نیز از حمله با «سلاح مناسب» به یک هدف مهم در بحرالمیت خبر داد. 

مقاومت عراق همچنین ویدئویی از شلیک موشک‌های کروز به سمت بئرالسبع و تل‌آویو را منتشر کرد. 

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه‌ها تاکید کرده به حملات خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد. 

این حملات در حالی است که مقاومت بحرین هم شامگاه پنجشنبه و برای نخستین بار از حمله پهپادی به ایلات خبر داد. 

در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه، گروه‌های مقاومت در منطقه از جمله در لبنان و عراق و همچنین ارتش یمن به عملیات‌های تلافی‌جویانه خود ادامه می‌دهند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • (تصاویر) بازسازی چهره زن ۷۵ هزار ساله کشف شده در کردستان عراق
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند