Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۲۹ آسیب دیده ناشی از ۴۰ حادثه به وسیله ۴۵ تیم عملیاتی این جمعیت در سومین هفته اسفندماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: پوشش امدادی ۴۰ حادثه در هفته قبلی انجام شده است و ۱۲۹ آسیب دیده ناشی حادثه در این مدت از خدمات امدادی هلال‌احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۲۰ مأموریت همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حوادث تحت پوشش این جمعیت در هفته سوم اسفندماه، تصریح کرد: در این بازه زمانی ۵۸ نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، ۵۵ نفر در حوادث برف و کولاک، ۶ مورد حادثه شهری، ۶ مورد خدمات حضوری، و ۴ مورد حادثه صنعتی و کارگاهی به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان، خاطرنشان کرد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده تعداد نجات یافتگان ۳۱ نفر بودند که از این تعداد ۲۹ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد دو نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

کریمی در مورد اینکه ۱۲۲ نفر نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۴۵ تیم عملیاتی با بکارگیری ۳۸ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده فعالیت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: حوادث جاده‌ای مانند گذشته تعداد قابل توجهی از حوادث را به خود اختصاص داده است که این امر نیازمند فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه و توجه رانندگان و مسافران به قوانین و مقررات رانندگی است.

وی تصریح کرد: از مردم به ویژه شهروندان تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 481251

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امداد رسانی هلال احمر اصفهان مصدومان حوادث اسکان اضطراری آمبولانس ماموریت های امدادی خدمات درماني آسيب ديده برف و كولاك امداد ونجات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با چهار فوتی و مصدوم خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل ساعت ۰۸:۰۰ امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به پایگاه شهید کریمیان طاهری کاشان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه دیدن چهار نفر خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749428

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر