Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:47:02 GMT

عرضه ۶۰۰ تن سیب و پرتقال در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۳۰۲۱

عرضه ۶۰۰ تن سیب و پرتقال در گیلان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: از امروز توزیع ۶۰۰ تن سیب و پرتقال با نرخ مصوب و با هدف کاهش و تعدیل قیمت‌های بازار در سراسر استان آغاز شده است.

او به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های فروش میوه شب عید اشاره کرد و افزود: ۳۰۰ تن سیب با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۳۰۰ تن پرتقال با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان در همه شهرستان‌ها به ویژه در مناطق کم برخوردار استان عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: میوه‌ها با نظارت بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، همکاری تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

دلق پوش ادامه داد: در شهرستان رشت هم بیش از ۸ جایگاه، ۳ فروشگاه، مسکن مهر رشت، هایپر مرکزی احمدی و فروشگاه رفاه رشت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت موازین بهداشتی برای فروش میوه با نرخ مصوب در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: اغلب کالا‌های اساسی از جمله شکر، روغن و مرغ بیشتر از سایر استان ها، هم اکنون در گیلان در حال توزیع است و در ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از شهروندان خواست: تخلفات مشاهده شده در بازار را از طریق سامانه ۱۲۴ بازرسی و نظارت این سازمان و ۱۳۵ اداره کل تعزیرات گزارش دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار سازمان صمت میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با قیمت 124 دلار وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مانیتور جدید شیائومی ردمی G27Q 2025 که با شماره مدل P27QCA-RG در چین رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۸۵ هرتز است و از بدنه باریک و سبک بهره می‌برد، این مانیتور صد درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با گزینه‌های اتصال DisplayPort (DP)، یک پورت USB-C چند منظوره، DPI 4، جک صدا ۳.۵ میلی‌متر و پورت HDMI ارائه می‌شود، زمان پاسخ‌دهی مانیتور یک میلی‌ثانیه است و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قیمت مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 124 دلار ارزیابی شده است، این محصول با سه سال گارانتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این مانیتور در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 749335

دیگر خبرها

  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد