Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@21:47:35 GMT

«کشیک اجباری» روزانه ۱۰۰ تاکسی‌ در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۳۱۰۹

«کشیک اجباری» روزانه ۱۰۰ تاکسی‌ در ایام نوروز

رئیس سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در ایام نوروز علاوه بر تاکسی‌هایی که در خطوط مختلف فعالیت می‌کنند روزانه ۱۰۰ تاکسی به عنوان «کشیک اجباری» در خطوط مختلف شهر ملزم به فعالیت شده‌اند.

به گزارش ایمنا، مهرداد میرزاییان با بیان اینکه کشیک اجباری برای تاکسی‌ها ویژه عید نوروز فعال می‌شود، گفت: علاوه بر تاکسی‌هایی که روزانه در خطوط مختلف فعالیت می‌کنند روزانه ۱۰۰ تاکسی به عنوان «کشیک اجباری» در خطوط مختلف شهر ملزم به فعالیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اتوبوس‌ها نیز به صورت شیفتی و طبق ساعت مقرر قبلی فعالیت می‌کنند؛ هر سال در اواخر اسفندماه ساعت کاری به علت فرا رسیدن نوروز و تردد بالای مردم افزایش پیدا می‌کرد اما اکنون به دلیل اینکه هنوز پروتکل جدیدی ابلاغ نشده در همان ساعت و شیفت‌بندی خاص کرونا به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

سال آینده افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس نداریم

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: با توجه به اینکه نرخ هزینه ایاب و ذهاب تاکسی و اتوبوس‌های شهری از ابتدای اسفندماه به ترتیب ۱۰ و ۲۰ درصد افزایش یافته لذا افزایش قیمتی در شروع سال جدید نخواهیم داشت.

میرزاییان عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز سایبان‌های شهری و باجه‌های اتوبوسرانی شستشو و نظافت می‌شوند همچنین اتوبوس‌ها علاوه بر اینکه هر هفته به صورت ویژه شست‌وشو و نظافت می‌شدند به مناسبت عید نوروز از لحاظ توشویی و روشویی نیز شسته می‌شوند و موقت‌گاه سازمان تزئین و سفره هفت سین در آن چیده خواهد شد.

وی گفت: پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در حال حاضر همچون گذشته به صورت شبانه انجام می‌شود، اما به علت فرارسیدن عید نوروز و تردد بالای مردم امکان ضدعفونی در حین حمل و نقل وجود ندارد چراکه مواد ضدعفونی کننده به لباس مردم آسیب می‌رساند.

کد خبر 481241

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران تاکسی شهرکرد ایام نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خطوط مختلف کشیک اجباری عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 

برای داشتن انرژی بیشتر در طول روز باید چند کار تأثیر گذار روی سلامت جسمی و روانی تان را انجام دهید. به طور کلی شما باید تغذیه سالم، ورزش منظم، خواب کافی، برنامه‌ریزی روزانه داشته باشید و کنترل استرس و اضطرابتان را در دست بگیرید.

۱. تغذیه سالم: مصرف غذاهای سالم و با ارزش غذایی بالا مانند میوه، سبزیجات، مغزهای خشک، ماهی، مرغ و محصولات کامل‌مغذی برای افزایش انرژی بدن بسیار مفید است.

۲. ورزش منظم: ورزش و فعالیت بدنی منظم به افزایش انرژی و تقویت قدرت بدنی کمک می‌کند.

۳. خواب کافی: خواب به موقع و کافی حدود ۷-۹ ساعت در شب برای بازسازی بدن و افزایش انرژی ضروری است.

۴. آب کافی: مصرف آب به میزان کافی برای حفظ هیدراسیون بدن و افزایش انرژی بسیار مهم است.

۵. کاهش استرس: استرس و نگرانی‌های زیاد می‌توانند باعث کاهش انرژی شما شوند. به دنبال روش‌های کاهش استرس و آرامش پیدا کنید.

۶. استفاده از روش‌های تنظیم احساسات: تمرین‌های تنفس، مدیتیشن و یوگا می‌توانند به شما کمک کنند تا احساسات خود را تنظیم کرده و انرژی بیشتری داشته باشید.

۷. برنامه روزانه: برنامه‌ریزی منظم روزانه و تعیین اهداف قابل دست‌یابی می‌تواند به شما احساس موفقیت و انگیزه بدهد که در نتیجه انرژی شما را افزایش دهد.

کد خبر 750766

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • گره اندر گره