Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش مواسات و همدلی با توزیع هشت هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رضا هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مرحله چهارم از گام سوم رزمایش مواسات و همدلی گفت: امروزه جوانان استان از بصیرت انقلابی و همدلی اسلامی برخوردار هستند و با اشتیاق بسیار در کمک به نیازمندان ورزمایش های کمک مومنانه شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تا کنون سه گام مواسات و همدلی بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار شده و در مرحله چهارم گام سوم هستیم،افزود: در تمام مراحل خیرین،گروه های جهادی ،نهاد های انقلابی از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد برکت، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، هلال احمر، آموزش و پرورش و دیگر نهاد ها همیشه در امر کمک کردن پیشتاز بوده اند.

هزاری گفت: سه گام از ابتدای امسال برای کمک به اقشار آسیب پذیر برگزار شده که مرحله اول در ربیع الاول تا شعبان، مرحله دوم در دهه بصیرت، مرحله سوم در دهه فجر و مرحله چهارم هم که امروز آغاز شد که از میلاد جوادالائمه تا میلاد امام سجاد (ع) برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار کرد:در سه مرحله گذشته ۳۶۰ میلیارد ریال در بخش های معیشتی، پوشاک،جهیزیه، اشتغال،آزادی زندانیان غیر عمد هزینه و در این مرحله نیز ۴۰ میلیارد ریال کمک مومنانه در حوزه مختلف بخصوص در بخش معیشتی ،بهداشتی ،لوازم تحریر و تبلت ،پوشاک و جهیزیه با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج توزیع خواهد شد.

هزاری با بیان اینکه تمامی رزمایشات با محوریت خود مردم و مساجد برگزار می شود عنوان کرد: : تهیه و توزیع این تعداد بسته بین نیازمندان و دانش آموزان سراسر استان کافی نیست و همکاری بیش از پیش مردم نیکوکار خراسان جنوبی در کمک به افراد نیازمند را می طلبد.

وی با بیان هم اکنون مرحله چهارم از گام سوم رزمایش کمک های مومنانه در ۲۰۰ مسجد سراسر استان برگزار می شود: گفت: کمک های مردمی توسط هیئت امنا،پایگاه های بسیج و مراکز نیکوکاری در مساجد جمع آوری می شود و توسط خود هیئت امنا و گروه جهادی محله محور بین خانواده های نیازمند هر محله توزیع می شود.

هزاری گفت: امروز بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین افراد نیازمند شناسایی شده در استان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام مومن پور نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بیرجند گفت: اجرای رزمایش مواسات و همدلی با محوریت کمک های مومنانه، تمرینی برای منتظران در عصر ظهور(عج) است.

وی با اشاره به اقدامات جوانان و گروه های جهادی در رزمایش مواسات و همدلی افزود: با اجرای این رزمایش جامعه خود را در شرایط عصر ظهور آماده می کند و امتحانی برای ورود حضرت ولی عصر (عج) است.

حجت الاسلام مومن پور با بیان اینکه مشکلات مردم زیاد است اما همچنان پای انقلاب و نظام هستند، اظهار کرد: گرچه بدخواهان و رسانه های مزدور غربی سعی دارند اعتماد مردم را از نهاد های وابسته به رهبری سلب کنند اما همواره نشان داده ایم در کنار مردم هستیم.

محمد اقبالیان جانشین بسیج سپاه بیرجند نیزگفت: مرحله چهارم از گام سوم کمک های مومنانه در سطح پایگاه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از امروز شروع شده در پایگاه جواد الائمه (ع) ۱۰۰ بسته به ارش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان یه صورت نمادین شروع شده است.

وی با بیان  در این مرحله امروز بیش از ۸ هزار و ۷۳۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین افراد نیازمند شناسایی شده در استان توزیع می‌شود، افزود: ادامه این مرحله در ماه شعبان و رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی خراسان جنوبی مرحله چهارم گام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم