Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اجرای سه خدمت ویژه همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) گفت: خدمات بستری درمان بیمه شدگان ۶۵ سال و بالاتر در تمامی بیمارستان های دولتی استان "حتی شهرستان های دارای بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی"، رایگان است.

دکتر رضا قنبرپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای بهره گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و کاهش هزینه درمان بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی طرح حمایت مالی از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) در استان گیلان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح خدمات بستری تمامی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان های دولتی واقع در شهرهایی که سازمان فاقد بیمارستان ملکی است، رایگان می باشد ضمن اینکه خدمات بستری درمان بیمه شدگان ۶۵ ساله و بالاتر در تمامی بیمارستان های دولتی استان "حتی شهرستان های دارای بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی"، رایگان است.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان بیان داشت: کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری تمامی بیمارستان های دولتی و دانشگاهی ، در تعهد سازمان های بیمه گر پایه تا سقف مندرج در سایت IMED وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محاسبه و پرداخت خواهد شد.

افزون بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) رشت تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در گیلان است که خدمات برای بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت رایگان ارایه می شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003Fg0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمارستان های دولتی بیمارستان ملکی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه