Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:11:52 GMT

سایپا مدافع فولاد را به خدمت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۳۵۳۰

سایپا مدافع فولاد را به خدمت گرفت

به گزارش ایرنا، باشگاه سایپا در راستای تقویت خود برای نیم فصل دوم لیگ بیستم، یک بازیکن جدید به خدمت گرفت.

فرزاد جعفری مدافع سابق فولاد خوزستان که در چهار فصل اخیر در ترکیب این تیم به میدان رفت، با قراردادی به مدت یک و نیم فصل به جمع شاگردان ابراهیم صادقی اضافه شد.

این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های استقلال اهواز، فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی پوشان پیش از این در نقل و انتقالات زمستانی روح الله سیف اللهی را جذب کرده بودند.

امروز(یکشنبه) پیروز قربانی دستیار صادقی در خودروسازان، در اقدامی ناگهانی با ساپیا قطع همکاری کرد؛ این در حالی است که قربانی پیش از این پیشنهاد باشگاه استقلال را برای پیوستن به کادر فنی «فرهاد مجیدی» رد کرده بود.

برچسب‌ها فولاد خوزستان باشگاه سایپا ابراهیم صادقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان باشگاه سایپا ابراهیم صادقی فولاد خوزستان باشگاه سایپا ابراهیم صادقی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن و میلاد زکی‌پور دو بازیکن چپ‌پای سپاهان در تمرین امروز حضور داشتند و با انگیزه آماده دیدار با استقلال خوزستان شدند.

تیم سپاهان با حضور فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان سمت راست قدرتمندی دارد و با زوج‌سازی که در سمت راست تشکیل داده بار هجومی این تیم روی دوش جناح راست تیم است و با توجه به خصوصیت دفاعی بازیکنان سمت چپ این تیم بالانس خوبی در هفته‌های اخیر در این تیم ایجاد شده است.

در نیم فصل نخست با حضور همزمان زکی‌پور و رامین رضاییان خط حمله سپاهان خطرناک‌تر بود و گل‌های زیادی به ثمر رساندند اما در مقابل هم به سادگی گل‌دریافت می‌کردند و همین موضوع اقتدار آنها برای صدرنشینی را تحت تاثیر قرار داد و هرگز به صدر جدول نرسیدند.

در دیدارهای اخیر میلاد زکی‌پور اکثرا روی کارهای دفاعی تمرکز می‌کند و در دقایقی از مسابقه با حضور ناگهانی برتری عددی را برای سپاهانی ها ایجاد می‌کند و البته در همان لحظه امید نورافکن که سابقه بازی در پست دفاع چپ را هم دارد جای خالی او را پوشش می‌دهد و همچنان سپاهان اسیر ضدحمله نمی‌شود.

پس از جدایی محمد قربانی، بازگشت نورافکن به ترکیب سپاهان در نیم فصل دوم اتفاق مثبتی در ترکیب سپاهان بود و این بازیکن در هفته‌های گذشته با بازگشت به فرم ایده‌آلی که در گذشته داشت حضور یک بازیکن جنگنده، شوت‌زن و دونده این تیم را در سطح بالاتری قرار داده است.

امید نورافکن و میلاد زکی‌پور در جریان تمرین امروز سپاهان عکس یادگاری جالبی گرفتند و با چهره‌ای شاداب آماده دیدار با استقلال خوزستان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • مورد عجیب عبدالله
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور