Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:04:39 GMT

مسجد نظام‌مافی رزمایش همدلی ۴۵ را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۳۷۱۹

مسجد نظام‌مافی رزمایش همدلی ۴۵ را آغاز کرد

مسجد نظام مافی در رزمایش "همدلی ۴۵" اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی عیدانه برای نیازمندان کرده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شاید سال گذشته همین موقع و چند روز مانده تا پایان سال 1398 هیچ‌کس فکر نمی‌کرد ویروس کرونا یک سال تمام، زندگی همه مردم دنیا را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان روزهای اول شیوع کرونا، رسانه‌های ضدانقلاب و معاند یکی از نقاطی که روی آن دست گذاشتند تا با اسلام و ایران و اعتقادات مردم ایران مقابله کنند، این شائبه بود که اماکن مذهبی مهم‌ترین بستر برای انتقال ویروس کرونا خواهند بود اما از همان روزها تصمیمات متولیان امر، ائمه جمعه و مراجع تقلید باعث شد اجتماعات مذهبی موقتاً متوقف شود. با این وجود اما مساجد و زیارتگاه‌ها تعطیل نشدند، بلکه فعال‌تر از گذشته شدند و با رویکرد خدمات اجتماعی به میدان آمدند.

همان روزهای ابتدایی سال جاری، مساجد و پایگاه‌های بسیج در یک حرکت همگانی و کشوری مسئولیت ضدعفونی کردن شهرها‌ را بر عهده گرفتند و هر شب تمام شهرها، اماکن عمومی، در منازل و خودروها و هر جایی را که احتمال داشت ویروس کرونا از آنجا منتقل شود، ضدعفونی می‌کردند. همزمان گروه‌های دیگر جهادی به کار تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش مشغول بودند. مسجد نظام مافی نیز مأموریت خود را در جهت کمک به نیازمندان در قالب پویش "همدلی مؤمنانه" دنبال کردند.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده امام جماعت مسجد نظام مافی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم گفت: مسجد جامع نظام مافی واقع در غرب تهران از ابتدای سال 1399  تاکنون پس از فرمایش مقام معظم رهبری این توفیق را داشته که 45 پویش را داشته باشد و به نیازمندان کمک کند. همدلی 45 مربوط به توزیع 145 سبد کالای 600 هزار تومانی  به ارزش 87 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت، ماکارونی، روغن، شکر، چای، لبنیات و مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده است که هزینه تمام آنها توسط مردم پرداخت شده است. بنا داریم تا اتمام ویروس منحوس در کنار نیازمندان بمانیم و از خیران تقاضا داریم ما را در یاری‌رساندن به نیازمندان کمک کنند.

بسته‌های معیشتی گروه جهادی شهید صدرزاده به نیازمندان رسیدهمت جهادی در حاشیه شهر مشهد/ طلاب پای کار محرومان آمدند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فقر ویروس کرونا مسجد گروه های جهادی فقر ویروس کرونا مسجد گروه های جهادی مسجد نظام مافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: اداره کل دامپزشکی در سال جاری به اجرای سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا (س) اداره کل دامپزشکی مازندران می‌پردازد که دومین رزمایش خود را در بخش بلده شهرستان نور برگزار کرد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این رزمایش گفت: این رزمایش بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی است که در استان مازندران برگزار شده است و ترکیبی از اجرای متمرکز و پراکنده است.

 آقاپور کاظمی ادامه داد: بالغ بر ۵۰هزار دام‌در ۲۹ روستای بخش بلده شهرستان نور به صورت متمرکز و سایر دام‌ها در سایر روستا‌های بخش بلده در فاز پراکنده از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.  

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گفت: خدمات دامپزشکی  ‌به‌صورت کاملا رایگان خواهد بود.

آقاپور کاظمی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فرمانداری نور، بخشداری بلده و ناحیه مقاومت بسیج بلده برگزار شد شامل خدمات واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، طیور،  سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم