Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به منظور ساماندهی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر تهران از ۲۱۰ واحد صنفی گیم نت و کافی نت بازدید بعمل آمد.

خبرگزاری میزان- به منظور ساماندهی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، روز گذشته طرح کنترل و نظارت بر صنوف در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح که در نقاط مختلف شهر تهران اجرا شد از ۲۱۰ واحد صنفی گیم نت و کافی نت بازدید که به ۱۴ واحد تذکر و دو واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی وبی توجهی به مقررات ستاد مقابله با کرونا با اخذ دستور قضایی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: کشف ۳میلیون کالای قاچاق در تهران/ میزان قاچاق کاهش یافته است

پلیس با استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی برای حفظ سلامت تلاش بی وقفه‌ای صورت می‌دهد و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس پلمب واحد صنفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پلمب واحد صنفی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون