Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با سرنشینان خود در خیابان شریعتی، خیابان سلیمان‌زاده، حرکت می‌کرد که به علت نامعلومی در کام آتش فرورفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 2:19 بامداد امروز شهروندان با رؤیت آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در خیابان شریعتی، خیابان سلیمان‌زاده، سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفتند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 6 و گروه امداد و نجات چهار را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اظهار کامبیز جنتی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با سرنشینان خود در خیابان حرکت می‌کرد که به علت نامعلومی در کام آتش فرورفت.

وی تصریح کرد: هنگام رسیدن آتش‌نشانان، خودروی سواری به طور کامل شعله‌ور شده و آتش تمام قسمتهای آن را در برگرفته بود.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سرنشینان این خودرو پیش از گسترش بیشتر آتش‌سوزی توانستند از داخل اتاقک آن خارج شده و هیچگونه آسیبی نبینند.

جنتی تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی، با استفاده از دو رشته لوله آبدهی و با آب و کف خاموش‌کننده موفق شدند آتش‌سوزی این خودرو را مهار و کاملاً خاموش کنند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در دست بررسی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

آتش‌سوزی خاور حامل بنزین در آجودانیه + تصاویرنشت گاز ‌در پاکدشت باز هم حادثه آفرید / 10 مصدوم بر اثر انفجار ساختمان + تصاویرتخریب دیوارهای منزل مسکونی بر اثر انفجار شدید + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی خودروی سواری آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت