Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:11:21 GMT

سی‌سخت ۲۵ روز پس از زلزله/ قدردانی مردم از مقام معظم رهبری+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۴۹۰۴

سی‌سخت ۲۵ روز پس از زلزله/ قدردانی مردم از مقام معظم رهبری+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ۲۵ روز از زلزله سی‌سخت می‌گذرد و با توزیع ۴ هزار و ۹۰۱ تخته چادر مردم اسکان موقت یافته‌اند،۱۰۰ عدد کانکسی  که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در اختیار مردم سی‌سخت قرار داد در دو شهر مستقر شدند که شهری را سپاه مدیریت می‌کند و مدیریت  شهر دیگر در اختیار شهرداری است.

دولت ۴۳۱ میلیارد تومان برای بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده اختصاص داده و کار آواربرداری  و ساخت و ساز به همت بنیاد مسکن آغاز و با سرعت به پیش‌ می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۵ هزار و ۴۲۵ فرم ارزیابی در سی‌سخت تشکیل و تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به ستاد‌های فرعی بنیاد مسکن در سی‌سخت مراجعه کرده‌اند.

خانه لطافت زابلی پیرزن سی‌سخت که به عنوان اولین خانه، کلنگ احداث آن ۶ اسفند به زمین زده شده پیشرفت خوبی داشته است وضعیت سایر واحدهای احداثی هم مطلوب است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور که امروز برای سومین بار طی کمتر از یک ماه زلزله سی‌سخت به این منطقه سفر کرده در جمع خبرنگاران و مردم با بیان اینکه مشکلی در روند ساخت و سازها وجود ندارد، گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در کار زلزله‌زدگان امیدواریم با سرعت عمل بتوانیم زمینه رضایت ایشان را فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه سیمان به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده می‌شود، افزود: میلگرد از شرکت ذوب‌آهن اصفهان تامین و به قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داده می‌شود، ضمن اینکه هم‌اکنون ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در منطقه حضور دارند و کارآواربرداری را انجام می‌دهند.

تابش با اشاره به مساعد بودن هوا گفت: اعلام کردیم که بنیاد مسکن در تعطیلات نوروز تعطیل نیست و با تمام وجود در اختیار مردم هستیم.

کیامرث حاجی‌زاده معاون استاندار هم به ۶۸۷ واحد شهری آسیب دیده شهری اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۸۰ فقره دستور تهیه نقشه و مجوز از شهرداری صادر شده و تاکنون ۷۰ پروانه ساختمانی صادر شده است.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه مردم هر چه سریعتر به ستادهای بنیاد مسکن مراجعه کنند، افزود: آواربرداری در روستاها به مانند شهر مجانی است.

 

مردم سی‌سخت هم ضمن قدردانی از پیام دلگرم و امیدوار کننده رهبر معظم انقلاب از همه مسئولانی که طی کمتر از یک ماه به سی‌سخت سفر کردند قدردانی و حضور این عزیزان را موجب دلگرمی مردم زلزله‌زده دانستند.

 

 

سی‌سختی‌ها همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان استان تشکر کردند و گفتند: مسئولان استان در طی این مدت زلزله لحظه آنها را تنها نگذاشتند و خدمات خوبی ارائه کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری زلزله یاسوج مسکن اختیار مردم بنیاد مسکن سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم