Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:23:37 GMT

افتتاح مرکز نگه‌داری سالمندان در همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۴۹۵۵

افتتاح مرکز نگه‌داری سالمندان در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز شبانه‌روزی نگه‌داری سالمندان خانه خورشید با حضور مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان استان همدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مرکز به مساحت ۷۷۰ مترمربع ،۲ حیاط مجزا و طراحی فضای داخلی با استفاده از تجهیزات و وسایل استاندارد با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان برای تجهیزات و مناسب‌سازی افتتاح شد و به تعداد ۴۰ سالمند ارائه خدمات می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان همدان در این مراسم گفت: ما برای کسانی تلاش می‌کنیم که عمری از زندگی خود را در این جامعه گذرانده و در این شرایط نیاز به همراهی و حمایت دارند و باید تمام تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی به این عزیزان انجام بدهیم.

دیناری افزود: سالمندی و پیر شدن یک جریان طبیعی و عمومی در نظام آفرینش است و انسان نیز به هر حال زندگی را از دوران کودکی و ناتوانی آغاز کرده، مرحله جوانی و قدرتمندی را پشت سر می‌گذارد و به‌تدریج با سختی‌های روزگار پیری و سالمندی، دست به گریبان می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه خانه سالمندان خورشید در راستای کرامت انسانی و خدمت‌رسانی به جامعه هدف سالمندی استان مورد افتتاح قرار گرفته، متذکر شد: امیدواریم این مرکز با ارائه خدمات باکیفیت و شایسته از مراکز فعال در کشور به‌خصوص استان همدان باشد.

فرخی، مسئول مرکز خورشید در این مراسم از کارکنان بهزیستی برای همکاری و راه‌اندازی این مرکز تقدیر کرد و گفت: با تمام توان و تلاش در زمینه ارائه خدمات به سالمندان عزیز استان مصمم هستیم و امیدواریم با حمایت مسئولان استانی، به‌ویژه اداره‌کل بهزیستی استان همدان شاهد پیشرفت این مرکز باشیم.

کد خبر 5169594

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه سالمندان بهزیستی همدان بهزیستی همدان ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز بارش برف شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج برف و کولاک کرونای انگلیسی بهزیستی استان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه