Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: در قالب پویش " خرید کفش" 10 هزار جفت کفش به دانش آموزان محروم کرمانشاه اهداء می شود.

فریبرز نجفی مهر در نشست امروز(24 اسفند) ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه، بااشاره به اجرای پویش خرید کفش در کرمانشاه، اظهارکرد: این پویش با پیشنهاد استاندار و به منظور خرید کفش برای دانش آموزان مناطق محروم از حدود چند هفته پیش در استان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این پویش هیچ اعتبار دولتی صرف نشده و تمام کفش های خریداری شده از محل کمک سازمان های مردم نهاد، تشکل های مدنی، خیرین و مدیران استان بوده که برای سلامتی خود و خانواده هایشان نذر خرید کفش برای دانش آموزان نیازمند را اجرا کردند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: در پویش خرید کفش، حدود 10 هزار جفت کفش با اعتبار حدود 800 میلیون تومان خریداری شده و قرار است سه شنبه این هفته قبل از عید نوروز با حضور استاندار کرمانشاه کار اهداء و توزیع آن بین دانش آموزان مناطق محروم استان انجام گیرد.

وی تاکید کرد: خانواده های زیادی در کرمانشاه دراین پویش شرکت کردند و هرکس به اندازه وسع و توان خود تعدادی کفش برای دانش آموزان مناطق محروم استان خریداری کرد.

نجفی مهر اضافه کرد: 10 هزار دانش آموزی که قرار است به آنها کفش اهداء شود، کسانی هستند که توسط آموزش و پرورش استان شناسایی شده و اغلب در روستاهای محروم و مناطق حاشیه نشین شهرها زندگی می کنند.

وی از اجرای پویش خرید کفش به عنوان یک حرکت ارزشمند و کار بزرگ در استان یاد کرد و گفت: هرچند از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون پویش های مختلفی را  در استان داشته ایم، اما اجرای این پویش اقدام بزرگی بود که امیدواریم در کشور هم به عنوان یک الگو اجرا شود.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمک به دانش آموزان محروم كرمانشاه دانش آموزان خرید کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران و سمینار هماهنگ کنندگان اهدای عضو از ۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بیمارستان فرهیختگان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/ تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان

«سمینار هماهنگ کنندگان اهدای عضو» با حضور دکتر ناصر سیم فروش، دکتر محسن نفر، دکتر علیرضایی، دکتر دهقانی و دکتر حمیدرضا غلامرضایی در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد. حدود ۳۰۰ نفر از هماهنگ کنندگان اهدای عضو در بیمارستان فرهیختگان گرد هم آمدند.

اهداء عضو در ایران به دو صورت انجام می پذیرد از «اهداء کننده زنده» و «از اهداء کننده مرگ مغزی». اهدای ارزشمندی که در تراز بخشیدن حیات و زندگی به انسانهاست و فراتر از هر بخششی است. سمینار «هماهنگ کنندگان اهدای عضو» تشکیل شده از کسانی هستند که در این مسیر خیر گام برداشته اند و هماهنگی بین اهداء کنندگان عضو و خانواده های آنها را ایجاد و تسهیل می نمایند و که بخش مهمی در فرایند پیوند عضو محسوب می شود.

البته در روزهای آتی نیز در خصوص هماهنگی با گیرندگان اهدا عضو نیز مباحثی ادامه خواهد داشت.

بخش دیگر مربوط به کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران» در روز چهارشنبه قدردانی از بزرگان و پیشکسوتان نفرولوژی و پیوند کلیه خواهد بود. کسانی که عمر گرانبهای خود را صرف درمان و آموزش و تعلیم و تربیت در این حیطه کرده اند.

در تمامی روزهای این مراسم -تا ۷ اردیبهشت ماه- مسائل علمی و به روز در حوزه های نفرولوژی، اورولوژی، پیوند کلیه در پنل های مختلف توسط اساتید ارائه می شود. شرکت در این همایش رایگان بوده و دارای امتیاز بازآموزی است. افراد برای ثبت نام می توانند به سامانه آموزش مداوم پزشکی کشور با شناسه بازآموزی ۱۹۸۴۰۶ اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228352 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم