Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:47:05 GMT

عملیات تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۵۷۳۹

عملیات تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصارالله یمن به المیادین گفت: عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت. متجاوزان مسئول تشدید تنش اخیر است.

وی افزود: ملت یمن گزینه ای غیر از رویارویی و مقابله با متجاوزان ندارد. پایداری و مقاومت ملت یمن در تاریخ بی مانند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البخیتی گفت: اهمیت مارب به وجود چاههای نفتی در آن است و اینکه پایتخت تاریخی یمن است. 

این عضو شورای سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا به پایان جنگ ظرف یکماه از آغاز جنگ یمن دلخوش کرده بود اما این رخ نداد. ائتلاف دشمن وارد نبرد نفس آخر پس از آنکه نام جنگ را نفس طولانی نامید، شده است.

وی افزود: تحول بزرگی در موازنه قوا به نفع یمن علیه کشورهای متجاوز وجود دارد. کشورهای متجاوز عامدانه در راستای تحرک در همه جبهه ها حرکت می کنند تا بر جنگ مارب سرپوش بگذارند.

البخیتی فاش کرد: نیروهای هادی که در مرز می جنگند مایل به بازگشت به صنعا هستند اما مانع آنها می شوند.

وی گفت: بیشتر ساکنان شهر مارب ضد متجاوزان هستند. داعش، القاعده، آمریکا و عربستان در یک جبهه در یمن می جنگند.  از ساکنان مارب می خواهیم که موضع درست اتخاذ کنند و حامی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن باشند. ما خطاب به ساکنان مارب می گوییم که آنها در امان هستند. هرکه در جنگ شرکت نکرده است در امان خواهد بود.

البخیتی در پایان تاکید کرد: ما حامی صلح واقعی هستیم.

کد خبر 5169662

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد البخیتی یمن جنگ 2015 یمن ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران سوریه ترکیه فلسطین روسیه افغانستان لبنان جو بایدن جنگ 2015 یمن برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛آزاد سازی دو هزار متر مربع از زمین هایِ کشاورزی شهرستان اسلامشهر.رئیس جهاد کشاورزیِ این شهرستان گفت:در اجرای قانون حفظِ کاربری اراضیِ زراعی و باغ‌ها؛سوله سازی و دیوارکشی هایِ غیرِمجاز،در بخش چهاردانگه، قلع و قمع شد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ