Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تلاشمان کسب رضایت صادرکنندگان، واردکنندگان و تولید کنندگان است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شریعتی عصر یکشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در هرمزگان، هدف از سفر به استان هرمزگان را جایگاه ویژه استان در حوزه صادرات و واردات عنوان و اظهار کرد: هرمزگان در واقع پیشانی تجارت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شریعتی افزود: علیرغم اثرات تحریم‌ها، بنادر هرمزگان و کارخانجات و حوزه‌های تولیدی مشمول استاندارد در هرمزگان عملکرد مطلوبی داشته است. در سفر به استان، تنگنا‌های موجود را بررسی و برای رفع آن‌ها اقدام خواهیم کر.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: شنوای فرمایشات و توصیه‌های نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در حوزه استاندارد هستیم و تلاش خواهیم کرد رضایت صادرکنندگان و واردکنندگان و تولید کنندگان در سال جهش تولید را کسب کنیم.

مدیرکل استاندارد هرمزگان نیز در این دیدار اظهارامیدواری کرد سفر رئیس سازمان ملی استاندارد به استان مایه خیر و برکت است.

عیسی باقرزاده با بیان اینکه ۳۰ تا ۳۵ درصد درآمد‌های سازمان ملی استاندارد از استان هرمزگان است؛ گفت: از ابتدای سال تاکنون امسال ۲۸ هزار اظهارنامه در گمرکات استان مورد بررسی قرار گرفته است و مجوز ورود و خروج کالا‌ها صادر شده و ۱۲۵ میلیارد تومان نیز در این مدت درآمد داشتیم؛ بنابراین استاندارد هرمزگان نقش مهمی در حوزه درآمد ملی دارد.

باقرزاده اظهار کرد: کارکرد هرمزگان در استان کارکردی ملی است و ۵ اداره کل گمرک و ۱۷ دفتر گمرکی در استان داریم که در برخی از آن‌ها حضور نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صادرات واردات تولیدکنندگان سازمان ملی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد

ایسنا/هرمزگان نماینده رئیس دستگاه قضا در سفر به استان هرمزگان عازم شهرستان بشاگرد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ در آستانه سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندانهای کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا عازم شهرستان بشاگرد شد.

رئیس سازمان زندانهای کشور در این سفر با حضور در گلزار شهدا با مسئولان این شهرستان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

اژه‌ای رئیس قوه قضاییه نیز قرار است تا امشب در رأس یک هیأت عالی قضایی به هرمزگان سفر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند