Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه ملی بیماری‌های عفونی و آلرژی آمریکا و مشاور رئیس جمهور این کشور از رئیس جمهور سابق درخواست کرد تا طرفداران جمهوری‌خواه را برای زدن واکسن مقابله با کرونا ترغیب کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی بیماری‌های عفونی و آلرژی آمریکا روز یکشنبه ابراز امیدواری کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از طرفدارانش بخواهد تا واکسن کرونا بزنند و تاکید کرد که محدودیت‌های مربوط به همه‌گیری نباید پیش از موعد برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس نظرسنجی که هفته پیش توسط پی‌بی‌اس/ان‌پی‌آر/ماریست منتشر شده نیمی از کسانی که خود را طرفدار جمهوری‌خواهان معرفی کرده‌اند گفته‌اند که قصد ندارند تا واکسن کرونا بزنند.

فائوچی که با ان‌بی‌سی مصاحبه می‌کرد، در پاسخ به سوالی در این باره که آیا ترامپ باید با به طور مستقیم با طرفدارانش در این باره صحبت کند، گفت: «امیدوارم وی این کار را انجام دهد، چون عددی که شما اعلام کردید بسیار پریشان کننده است».

وی ادامه داد: «این تعداد زیاد از گروه خاصی از مردم که تنها به دلایل سیاسی نمی‌خواهند واکسن بزنند هیچ معنایی ندارد».

این در حالی است که «باراک اوباما»، «جورج بوش»، «بیل کلینتون» و «جیمی کارتر» رؤسای جمهور سابق آمریکا قصد دارند با حضور در عموم مردم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کنند، اما ترامپ تا کنون هیچگونه اظهارنظری در این باره نکرده است.





وضعیت شیوع ویروس کرونا در آمریکا وخیم‌تر شده و مقایسه جدیدترین آمار دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد، شمار مبتلایان به کرونا و شمار قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش داشته است.

وضعیت شیوع کرونا در ایالات کرونا در آمریکا نگرانی‌هایی را در میان مقام‌های بهداشت این کشور برانگیخته است و اخیراً آنتونی فائوچی تصریح کرد که همه‌گیری ویروس کرونا شرایط وحشتناکی را در این کشور ایجاد کرده است.

از طرف دیگر، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا طی روز‌های اخیر به مناسبت نخستین سالگرد فرارسیدن تعطیلی کسب و کار‌ها در کشورش به مناسبت شیوع ویروس کرونا اعلام کرد که تلفات کرونا در آمریکا از مجموع تلفاتمان در ۳ جنگ بیشتر است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های در آمریکا نیز اخیراً گزارش کرد که شیوع ویروس کرونا، سال ۲۰۲۰ را به مرگبارترین سال ثبت شده در کل تاریخ این کشور تبدیل کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسن 32 نظرسنجی کرونا ویروس کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان