Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:49:58 GMT

جباری – الهامی؛ نساجی بر خلاف ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۶۵۹۴

جباری – الهامی؛ نساجی بر خلاف ماشین سازی

صحبت از حضور مجتبی جباری در کادر فنی تیم نساجی است؛ ساکت الهامی در این باره با مجتبی جباری صحبت کرده است اما هنوز هیچ چیز صد در صد نشده است. 

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی جباری در ابتدای فصل بارها و بارها در تمرین ماشین سازی حاضر شد و این حضور به خاطر رفاقت با وحید بیاتلو سرمربی جوان ماشین سازی بود. هر چند این حضور خیلی تدوام نداشت و وحید بیاتلو بعد از چند هفته از سمت خود استعفاء کرد و در ادامه مربی خوشه طلایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور مجتبی جباری در کادر فنی تیم ماشین سازی هیچ گاه رسمی نشد. 

 

مجتبی جباری که در سال های اخیر با شرکت در کلاس های مربیگری نشان داد به مربیگری علاقمند است در برهه ای که صحبت از حضورش در کادر فنی استقلال بود از این موضوع استقبال کرد اما با وجود درخواست شفر برای حضور مجتبی جباری در کادر فنی استقلال مدیران باشگاه این پیشنهاد را قبول نکردند. شفر حتی نشستی با مجتبی جباری داشت اما به نظر می رسد ساکت الهامی و باشگاه نساجی به این حضور راضی هستند چرا که نساجی روزهای بحرانی را در لیگ برتر سپری می کند و به دنبال بقاء در جدول بازی ها است. این تیم اگر چه در مصاف با سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پیروز شد اما در لیگ برتر هم اکنون یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود و برای بقاء در جدول بازی ها کار سختی را پیش رو دارد. 

 

مجتبی جباری از نظر تجربه مربیگری هنوز راه ساکت الهامی را نرفته است اما بدون شک چون بازیکن بزرگی بوده مشورت های خوبی به ساکت الهامی و هم چنین بازیکنان نساجی بدهد و در نهایت در کنار هم دست به یک کار بزرگ بزنند؛ نگه داشتن نساجی در لیگ برتر.

ساکت الهامی مجتبی جباری نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساکت الهامی مجتبی جباری نساجی مازندران مجتبی جباری ساکت الهامی کادر فنی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران هفته آینده میزبان یکی از بازی‌های بزرگ خواهد بود. شمالی‌ها در هفته‌های اخیر با عملکردی تحسین برانگیز امید را به مازندران برگرداندند. تغییرات در این تیم با حضور الهامی و کادر او آغاز شد و با پیوستن لوآن پولی به این تیم به ثبات رسید. 

گلر برزیلی بعد از حضور در ایران تنها یک بار توپ را از دروازه خارج کرده است. لوآن در مصاحبه اختصاصی با "ورزش سه" دلیل علاقه‌اش به فوتبال را پیدا کردن دستکش‌های پدرش اعلام کرده بود. دروازه‌بان برزیلی که به نظر علاقه خاصی هم به خانواده و فرزند خود دارد، هفته گذشته و بعد از حضور رضا حدادیان، مالک این باشگاه، در تمرین از او خواست تا خانواده‌اش را به ایران بیاورد و حدادیان در زمان کوتاهی به این درخواست پاسخ داد. 

لوآن پولی در ۴ دیدار اخیر این تیم، ۳ بار مقابل سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن کلین شیت کرده و در تیم هفته جای داشته است. خرید نساجی حالا خیال ساکت را از دروازه راحت کرده تا امتیازات برای شمالی‌ها به راحتی از دست نرود. با حضور خانواده لوآن در ایران او تا حالا دروازه خودش را باز شده ندیده و شاید این اتفاق بی ارتباط با عملکرد او نباشد. 

در تمرین امروز نساجی هم لوکا، فرزند ۳ ساله لوآن، حضور پیدا کرد و دقایقی را با اعضای این تیم و پدرش به بازی پرداخت. باشگاه نساجی با انتشار عکس‌ها و ویدیوی این لحظات را ثبت کرده است. 

به نظر سخت‌ترین آزمون نساجی و لوآن در ادامه عملیات بقا، مقابل پرسپولیس و در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد؛ جایی که نساجی در هفته ۲۶ لیگ، میزبان سرخپوشان پایتخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی