Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

مشکل پیش آمده در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

با سلام.

در تاریخ 24 بهمن 99 آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور زیر نظر سازمان سنجش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اکنون پس از اعلام نتایج اولیه، موجی از اعتراضات توسط داوطلبان به راه افتاده است.

در ابتدا معاونین وزارت بهداشت در مصاحبه هایی که حتی در سایت وزارت بهداشت درج گردید، قرار بر این بود برای افرادی که مستقیما در درمان کرونا نقش داشتند، معادل 20 درصد نمره مکتسبه آن ها، امتیاز تشویقی درنظر بگیرند. ولی پس از اعلام نتایج مشاهده شد که 20 نمره به افراد تعلق گرفته نه 20 درصد. یعنی به عنوان مثال اگر نمره مکتسبه فردی 30 بوده و 20 نمره بخاطر کرونا به او تخصیص یافته، یعنی اضافه شدن بیش از 60 درصد از نمره مکتسبه به نمره فرد که خلاف شایسته گزینی ست.

ضمنا به رشته هایی مانند رشته مهندسی عمران هم این نمره تعلق گرفته که این رشته اصلا در ارتباط مستقیم با کرونا نیست. اگر قبل از آزمون، این موضوعات به داوطلبان اطلاع رسانی می شد، خیلی ها شرکت نمی‌کردند و وقت و هزینه صرف نمی کردند. ممنون می شوم اگر اطلاع رسانی کنید تا حقی از کسی ضایع نشود.

عدم واریز اضافه حقوق پرسنل فضای سبز شهرداری تهران منطقه ۱۲

از فروردین ماه تا پایان مهر ماه سال ۱۳۹۹ اضافه حقوق پرسنل فضای سبز شهرداری تهران منطقه ۱۲ واریز نشده است و اینکه عیدی به پرسنل داده نمی‌شود و نیز حقوق پرسنل فضای سبز استان البرز سه میلیون و پانصد میباشد ولی برای پرسنل منطقه ۱۲ تهران سه صد می باشد

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وزارت بهداشت

لطفاً تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی وزارت بهداشت بدون آزمون رو پیگیری کنید،آزمون ما مقابله با کروناست

کمبود داروهای اساسی

عرض ادب و سلام. مدت زیادی است که داروی ریواستیگمین که داروی موثر و اساسی برای درمان و کنترل اختلالات مربوط به آلزایمر می باشد نایاب شده است. فقط چند داروخانه معدود نوع خارجی آن را با قیمت بسیار بالا( ۲۸ عدد ، ۴۶۰ هزار تومان) عرضه می کنند.

گرانی آلومینیوم

با سلام . لطفا درمورد گرانی آلومینیم نظارت وپیگیری گردد.تا بهتر بع دست مصرف کنند برسد باتشکر

قطعی دیتا و خط همراه اول در منطقه سازمان برنامه شمالی

بیش از 6روز است مردم منطقه سازمان برنامه شمالی واقع در ایت الله کاشانی خیابان مهرابی تا شعاع بزرگراه باکری نوسان و قطعی شدید خط و اینتر نت دارن علیرغم پیگیری ها جز پیگیری میکنیم چیزی پاسخگو نبودند

ذکر چند نکته ضروری هست اول اینکه آموزش از طریق مجازی برای کلی دانش آموز و دانشجو مختل شده خواهشا پیگیری کنید

درصد افزایش بازنشستگان کارگری

لطفاً پیگیری کنید چرا درص افزایش بازنشستگان کارگری را اعلام نمی کنند

کمیابی سیمان

متاسفانه در کرمان اصلاً سیمان وجود ندارد مگر بعضی به اندازه نیاز آن هم با خواهش پیدا شود.

در شهر زنگی آباد کرمان هم به هیچ وجه سیمان پیدا نمی شود.

حقوق مستمری بگیران

با سلام

از خبرنگاران محترم باشگاه خبرنگاران جوان خواهش می کنم در مورد حقوق مستمری بگیران هم پیگیر باشند

به خدا با ماهی یک میلیون و نهصد نمی شه زندگی رو گذروند

همه چیز روز به روز گران تر می شه

لطفا صدای ما باشید و پیگیری کنید

خودروی کوییک آر

سلام خسته نباشید

چرا شرکت سایپا قیمت کارخانه ای کوییک آر را مشخص نمی کند

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان وزارت بهداشت پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) با شرکت در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب برگزار شد. از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند.

همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار شد و در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

داوطلبانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، اعم از دانش‌آموزان و دانش آموختگان شاخه‌های نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش و طلاب حوزه‌های علمیه باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی دروس عمومی و اختصاصی بر اساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

ضرایب و دروس آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و در گروه‌های آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی به میزان ۵۰ درصد با تأثیر قطعی است و میزان تأثیر نمره کل سابقه تحصیلی دیپلم نظام سالی- واحدی/ ترمی - واحدی در این گروه‌ها، ۳۷/۵ درصد با تأثیر قطعی و میزان تأثیر سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی نظام سالی - واحدی/ترمی - واحدی ۱۲/۵ درصد با تأثیر قطعی در نمره کل سابقه تحصیلی در مجموع دیپلم و پیش‌دانشگاهی ۵۰ درصد، همچنین سهم نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) ۵۰ درصد است.

سهم سوابق تحصیلی برای دو گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی به این شکل است که سهم نمره‌کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، به میزان ۲۸ درصد با تأثیر قطعی، میزان تأثیر نمره کل سابقه تحصیلی دیپلم نظام سالی واحدی/ترمی واحدی در این گروه‌ها، ۲۱ درصد با تأثیر قطعی و میزان تأثیر سوابق تحصیلی پیش‌دانشگاهی نظام سالی واحدی/ترمی واحدی هفت درصد با تأثیر قطعی در نمره کل سابقه تحصیلی (در مجموع دیپلم و پیش‌دانشگاهی ۲۸ درصد) است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید