Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه اورژانس اجتماعی گفت: طی سال جاری بیش از ۲۹ هزار تماس با ۱۲۳ گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اسدالله حیدری» طی آئین تقدیر از کارشناسان اورژانس اجتماعی که یکشنبه ۲۴ شافند به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون رئیس جمهور، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور انجام شد گفت: اورژانش اجتماعی و فوریت های اجتماعی استان البرز در خط مقدم خدمات دهی به مددجویان بهزیستی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: البرزی ها در سال جاری بیش از ۲۹ هزار مرتبه با ۱۲۳ تماس گرفته اند که بیشتر این تماس ها مرتبط با اورژانس اجتماعی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرستان های مختلف استان البرز بیان کرد: واحد های اورژانس اجتماعی محمد شهر در فرهنگسرای امام رضا(ع) و واحد کمالشهر در جوار مرکز کودکان خیابانی در اواخر سال 96 راه اندازی شدند. 

 

به گفته حیدری، مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان کرج به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی ارائه خدمات می دهند. 

 

احداث ساختمان جدید و مستقل اورژانس اجتماعی ولدآبادمحمدشهر 

 

حیدری اظهار کرد: آخرین ساختمان مستقل اورژانس اجتماعی در ولدآباد محمدشهر طی سال گذشته افتتاح شد و جامعه هدف خود را خدمات رسانی به افراد آسیب دیده قرار داد. 

 

فعالیت ۶ مرکز فوریت های اجتماعی و سه پایگاه خدمات اجتماعی در البرز

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: در سطح استان البرز ۶ مرکز فوریت های اجتماعی و سه پایگاه خدمات اجتماعی فعالیت دارند که در قالب مددکاری اجتماعی، روانشناسی، حقوقی، درمانی و نگهداری ویژه دختران و زنان خدمات ارائه می دهند. 

 

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: جامعه هدف مراکز فوریت های اجتماعی شامل کودکان آزار دیده، همسران آزار دیده، اختلاف های خانوادگی شدید، افرادی که اقدام به خودکشی کرده اند و کودکان کار و خیابانی، همچنین مبتلایان به اختلال هویت جنسی و فرار از منزل است. 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی مدیرکل بهزیستی استان البرز اسدالله حیدری فوریت های اجتماعی اورژانس اجتماعی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی دو نفر در محدوده پل فلاورجان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در آب رودخانه ساعت ۱۷:۴۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در محدوده پل فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دو دختر نوجوان ۱۵ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 748173

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان