Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: خانه‌نشینی و کم تحرکی دانش آموزان در ایام کرونا باعث افزایش ۱۰ درصدی اضافه وزن در بین آنها شده و این رقم را به ۳۱ درصد رسانده است.

به گزارش برنا؛ «مجید یزدان پناه» روز یکشنبه در آیین کاشت هزار اصله نهال در پارک شرقی کرمانشاه بیان داشت: در گذشته میزان شیوع اضافه وزن در بین دانش آموزان ۲۱ درصد بوده اما به دلیل شیوع کرونا و خانه نشینی و کم تحرکی دانش آموزان این آمار اکنون به ۳۱ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در راستای اجرای پروژه ملی کوچ به منظور کنترل اضافه وزن دانش آموزان اجرا شد و در آن هزار اصله نهال غیر مثمر افرا و زبان گنجشک با همکاری آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه و شهرداری در محل پارک شرقی کرمانشاه کاشته شد.

یزدان پناه در ادامه گفت: با اجرا شدن پروژه ملی کوچ حدود سه درصد دانش آموزان توانسته اند اضافه وزنشان را کنترل کنند.

او همچنین اشاره ای نیز به آمار سامانه شاد داشت و افزود: ۹۲ درصد دانش آموزان استان به سامانه شاد دسترسی دارند و هشت درصد باقیمانده نیز به وسیله تلویزیون، کلاس های حضوری و نیز دفترچه های آموزشی تحصیلشان را دنبال می کنند.

در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، ۳۶۵ هزار دانش ‌آموز در چهار هزار و ۶۰۰ مدرسه تحصیل می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان به منابع طبیعی پیشنهاد داد تا با کمک دانش آموزان پروژه جنگل کاری انجام شود، او گفت: این کار موجب افزایش تحرک دانش آموزان می شود ضمن اینکه هر دانش آموزی می تواند به اسم خودش یک نهال بکارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا و چاقی دانش آموزان اضافه وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی