Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره صحبت‌های اخیر رئیس جمهور در مورد مسئله احیای توافق هسته‌ای، خطاب به دولت آمریکا  اظهارداشت: سخنان جناب آقای روحانی درباره آمادگی برای اجرای جزء به جزء برجام و رفع تحریم ها کاملا مغایر با سیاستهای اصلی نظام و طرح اقدام راهبردی مجلس است. اما آنچه برای ما ایجاد شک و شبهه و تردید می‌کند این است که صحبت‌های آقای روحانی نعل به نعل و مو به مو مطابق با متن‌های گروه مشکوک بین المللی بحران به ریاست رابرت مالی و مشاورت فرد مشکوکی مانند علی واعظ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقش «گروه بین المللی بحران» در روند مذاکرات هسته‌ای، گفت: اینکه رئیس جمهور سیاست‌های یک گروه مشکوک مانند گروه بین المللی بحران که در زمان برجام و دوره اوباما و ترامپ هم رفتارهای مشکوکی داشتند را به سیاست‌های نظام ترجیح می‌دهد و آن را پیگیری می‌کند قابل تامل و تذکر است. اما برای ما سوال است چگونه و توسط کدام مشاورین آقای روحانی این نوع سیاست به او القا می‌شود؟ معتقدیم که آقای روحانی باید در نوع نگاه خود و مشاورین و حلقه سیاست گذار خود یک تامل و تغییر کامل و اساسی انجام بدهد. احتمال نفوذ در حلقه مشاوران رئیس جمهور را بعید نمی‌دانیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان با بیان اینکه حرف آقای روحانی چند مشکل اساسی دارد، خاطرنشان کرد: اولاً صحبت‌های ایشان با سیاست‌های ابلاغی نظام در تعارض است. ثانیاً تجربه تاریخی نشان داده است که چنین رویکردی در مقابل آمریکایی ها جواب نمی‌دهد و به عبارت عامیانه دبه درآوردن آمریکایی‌ها قابل پیش‌بینی است. از طرفی این صحبت‌ها با دو مشکل اساسی مواجه است اولاً اقتصاد ما را شرطی خواهد کرد و فضای اقتصاد معطل توافق یا عدم توافق دولت با طرف مقابل خواهند شد و در ثانی موجب معتبر شدن تهدید طرف مقابل خواهد شد و طرف مقابل در جنگ ادراکی به این نتیجه خواهد رسید که اگر تهدید بکند دولت روحانی تهدید او را معتبر می‌داند و به همین خاطر اقدام اساسی و گام اساسی برنخواهد داشت.
منبع: جهان برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی مجلس

منبع: خرداد

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی مجلس کمیسیون امنیت ملی مجلس آقای روحانی صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پسوند باشگاه استقلال را تغییر دادند؟

عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • چرا پسوند باشگاه استقلال را تغییر دادند؟
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت