Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یونایتد از بی دقتی مهاجمانش گله مند است. 

اوله گونار سولسشر در پی برد ۱-۰ منچستریونایتد مقابل وست هم که با گل به خودی دقیقه ۵۳ کریگ داوسون به دست آمد، از خط حمله تیمش رضایت چندانی نداشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچستریونایتد در ادامه نمایش های دفاعی خوب اخیرش، توانست دروازه خود را برابر وست هم بسته نگه دارد ولی از سوی مقابل آن ها چندین فرصت گلزنی برای افزایش اختلاف با حریف را از دست دادند تا سولسشر پس از بازی بگوید: 

همان طور که انتظار داشتیم، آن ها همیشه تلاش می کنند کارتان را سخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فرصت های خیلی خوبی که برای تمام کردن کار داشتیم، می توانستیم دقایق پایانی را با آرامش بیشتری دنبال کنیم. ما دوست داریم که کار خودمان را سخت کنیم! نباید به حریف فرصتی برای بازگشت داد. طی ۱۵ دقیقه ابتدایی، با هر حمله توپ را لو می دادیم. روی یک ضربه ایستگاهی خوب به گل رسیدیم. با توجه به تهدیداتی که حریف در ضد حملات داشت، نباید ساده لوحانه باز بازی می کردیم و به همین خاطر نظم و انسجام مان را حفظ کردیم. 

سولسشر در بخش دیگری از صحبت هایش افزود:  

فرصت های بسیار خوبی ساختیم ولی پاس یا شوت آخر دقت لازم را نداشت. به راحتی می توانستیم دو یا سه گل بزنیم. می دانیم که وست هم برای قرار گرفت در جمع چهار تیم برتر لیگ تلاش می کند بنابراین برد مهمی بود و ضمنا یک کلین شیت دیگر به ثبت رساندیم. تجربه و خودباوری هم از راه می رسد. هفته بزرگی پیش روی ماست و قرار است در لیگ اروپا و جام حذفی بازی کنیم؛ بنابراین مشتاق آن بازی ها هستیم. امیدوارم چند بازیکن برگردند و نمایش خوبی داشته باشیم. 

اخبار داغ 

تماس های محمد دانشگر با یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس فرشید باقری مخالف معاوضه با امین قاسمی نژاد حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایوان زامورانو: در حال حاضر تنها لواندوفسکی و هالند در سطح لوکاکو هستند دیگو سیمئونه: دو "هیولا" در کورس قهرمانی دنبال ما هستند 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • اشتباه نتانیاهو به ایران فرصت داد بازدارندگی اسرائیل را نابود کند
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود