Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی در آستانه ملحق شدن به لیونل مسی در بارسلونا است.

خبرگزاری میزان - بر اساس ادعای نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید؛ سرخیو آگوئرو در آستانه نوافق نهایی با باشگاه بارسلونا قرار دارد. طبق این گزارش؛ این مهاجم آرژانتینی که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود؛ در تابستان پیش‌رو قراردادی دو ساله با بارسلونا امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» خبر داده بود در صورتی که خوان لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به پیروزی برسد که این اتفاق افتاد، سرخیو آگوئرو یکی از اهداف اصلی او برای تقویت ترکیب کاتالان‌ها خواهد بود؛ مهاجمی که رابطه خیلی خوبی با لیونل مسی دارد.

در حال حاضر چهار باشگاه بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و اینتر با مهاجم پیشین اتلتیکومادرید در تماس هستند و علاقه دارند تا در تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد به ترکیب خود اضافه کنند.

سرخیو آگوئرو ۳۲ ساله که از سال ۲۰۱۱ در عضویت باشگاه منچسترسیتی است، تاکنون در ۳۸۳ بازی آمار ۲۵۷ گل‌زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رسانده است.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی تاکنون به این تیم برای کسب ۱۳ جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس کمک کرده است.

 

بیشتر بخوانید: چوب خط آگوئرو در سیتی پُر شد؟

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آگوئرو بارسلونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آگوئرو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون