Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان افتخاری گفت: جهت تامین مرغ گرم مورد نیاز بازار در روزهای پایانی سال، ایام نوروز و در راستای کنترل افزایش تقاضا در سطح بازار میزان ۵۰درصد سهمیه مرغ گرم شهرستان افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان افتخاری، رئیس اداره صمت شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار صبح فاروج  اظهار داشت: جهت تامین مرغ گرم مورد نیاز بازار منتهی به ایام پایانی سال و ایام  نوروز و در راستای کنترل افزایش تقاضا در سطح بازار میزان ۵۰درصد  سهمیه  مرغ گرم شهرستان افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه حدودچهار الی پنج تن مرغ گرم تنظیم بازار با قیمت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان برای مصرف کنندگان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بین واحدهای صنفی مرغ فروشی دارای پروانه کسب معتبر توزیع می شود.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر این  میزان هفت هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد بین واحدهای صنفی منتخب توزیع که در نوبت بعد از ظهر با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان به  مصرف کنندگان عرضه می شود.

افتخاری خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی رستوران، اغذیه، کبابی و صاحبان مجالس عروسی و عزا باید مرغ‌های مورد نیازخود را از بازار آزاد تهیه و عرضه مرغ تنظیم بازار برای مصارف فوق الذکر ممنوع است.

رئیس اداره صمت شهرستان فاروج گفت: از کلیه همشهریان گرامی تقاضا شود جهت کمک در روند توزیع مرغ گرم تنظیم بازار نسبت به خرید بر اساس میزان مصرف روزانه  اقدام شود  تا ضمن جلوگیری از ایجاد صف در ایام کرونا، زمینه خرید را برای کلیه همشهریان فاروجی فراهم شود.

افتخاری یاداور شد: همشهریان فاروجی در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه ، عدم درج قیمت و سایر تخلفات با سامانه ۱۲۴ واحد رسیدگی به تخلفات اداره صنعت معدن وتجارت تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با اصناف و بازاریان شهرستان اظهار کرد: احداث این شهرک صنفی کارگاهی یکی از برنامه‌های پیش رو شهرداری در سال جاری است که با اتمام تهیه نقشه تفکیکی طرح، اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با احداث این شهرک صنفی کارگاهی آن دسته از واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌های شهری به‌راحتی فعالیت کنند، و وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند، به شهرک صنفی مورد نظر منتقل خواهند شد.

غفاری آثار با بیان اینکه به طور قطع احداث این شهرک صنفی زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد کرد در این امر مشارکت اصناف و واحدهای صنفی از نقش مؤثری برخوردار است، گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

فرماندار رزن در ادامه احداث پارکینگ عمومی در این شهر را یکی از نیازهای ضروری و از مهم‌ترین مطالبات مردم رزن بویژه قشر اصناف دانست و تصریح کرد: راه و شهرسازی و نیز شهرداری رزن این امر مهم را با جدیت پیگیر هستند ضمن اینکه مشارکت مردم نیز برای تحقق این مطالبه مردمی از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از کالاهای اساسی تنظیم بازار در حال توزیع در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در توزیع این کالاهای اساسی تنظیم بازاری همواره سعی بر آن شده روستاهای محروم سطح شهرستان در اولویت باشند.

کد خبر 6094532

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور