Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@14:20:58 GMT

تصاویری از طوفان سهمگین شن در چین +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۹۳۳۴

بر اساس اعلام هواشناسی چین طوفان شن در حال درنوردیدن آسمان این کشور است. خبرگزاری میزان _ صفحه اینستاگرامی «ای. بی. سی نیوز» نوشت: طوفان شن در پکن و بخش‌هایی از مناطق شمالی چین موجب لغو صد‌ها پرواز در این منطقه شده است.     به طور معمول طوفان شن در بهار از صحرا‌های غربی به سمت شرق می‌وزد و حتی مناطق شمالی ژاپن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مرکز ملی هواشناسی چین اعلام کرد: این شدیدترین وضعیت طوفان شن و ماسه در طی ۱۰ سال گذشته است و به احتمال زیاد این حادثه منطقه وسیعی را در بر می‌گیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر بخوانید: فیلم| انفجار و سرمای هوا در تگزاس؛ قطع آب بیش از ۳ میلیون نفر انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: طوفان شن چین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طوفان شن چین طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900375

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۸؛سامانه بارشی در راه ایران
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان