Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:11:59 GMT

برگزاری کلاس کنترل مربیان با حضور چهره‌های شاخص کشتی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۹۶۱۱

برگزاری کلاس کنترل مربیان با حضور چهره‌های شاخص کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در مورد این کلاس گفت: در این کلاس که فقط در آن کنترل مربیان انجام شد، در بخش فرنگی ناصر نوربخش و مهدی محمدی و در بخش آزاد محسن کاوه و یعقوب نجفی جویباری بعنوان مدرس حضور داشتند و بنده نیز دروس تئوری را تدریس کردم.

وی ادامه داد: در این دوره با توجه به شرایط کرونا، کلیه مربیان استان فارس در دو بخش، اصول مربیگری، اخلاق در ورزش و طراحی در تمرین را پشت سر گذاشتند و تمامی کسانی که صاحب دفترچه مربیگری بودند کنترل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به حضور امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک در این دوره تصریح کرد: کلیه مربیان فعالی که سن ۶۰ سالگی را پشت سر گذاشتند و با قانون ۶۰ سالگی مواجه شده بودند اما از بولتن مربیگری خارج شده بودند در این دوره حضور پیدا کردند و با توجه به فاکتورها و شاخص‌های که داشتیم اکثر این مربیان فعال و در بولتن جای گرفتند.

وی ادامه داد: در کل حدود ۸۰ نفر از مربیانی که به هر نحوی از بولتن ما خارج شده بودند در این دوره حضور یافتند که تعداد ۳۱ نفر با توجه به کسب امتیازات و نتایج لازم به لیست مربیان انستیتو کشتی اضافه شدند.

رئیس انستیتو کشتی گفت: حدود ۱۶۰ مربی کشتی آزاد و فرنگی که صاحب دفترچه بودند در این کلاس کنترل شدند که از این تعداد ۳۱ نفر غیرفعال شدند و ۴۶ نفر نیز با توجه به شاخص‌های عدم بار فنی، تیپ بدنی و عدم حضور در باشگاه‌ها و فعال نبودن، فرصت‌های شش ماهه داده شد تا خود را در بروزرسانی کنند و در غیر این صورت غیر فعال می‌شوند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: به تمام مربیان سراسر کشور اعلام می‌کنم که اگر دارای بار فنی و دانش روز کشتی نیستند، از لحاظ آمادگی جسمانی در سطح ایدآلی قرار ندارند و در باشگاه‌ها فعالیت نمی‌کنند با حضور ما و تیم آموزشی انستیتو در استان‌ها مطمئناً دچار مشکل خواهند شد و از این فرصتی که دارند استفاده و نسبت به بروزرسانی خود تلاش کنند.

کد خبر 5169959

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی انستیتو کشتی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کاراته جام حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس جودو تنیس روی میز مهدی طارمی کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال پیکان تهران شمشیر بازی تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد