Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-با اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شمار افراد مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در هرمزگان با افزایش قابل توجهی روبرو بوده و شمار بیماران به ۸۷ نفر رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بندرعباس، بیم گسترش شیوع ویروس کرونای خطرناک انگلیسی در هرمزگان افزایش یافته و روز به روز به صورت چشمگیری آمار مبتلایان افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افزایش موارد مبتلا در آستانه سال نو شمسی بیانگر این نکته است که خانواده‌ها باید از دورهمی‌ها، مراسمات جشن و عزا پرهیز کنند تا سلامت عمومی به خطر نیفتد.

از سوی دیگر این نکته مهم را به مسئولان استانی گوشزد می‌کند که مانع از انجام سفرهای غیر ضروری به استان شوند چرا که چرخش مسافران در استان احتمال گسترش و همه گیری این بیماری خطرناک را افزایش می‌دهد و که در این شرایط، اوضاع وخیم شده و امکانات درمانی جوابگوی حجم بیماران نخواهد بود.

در همین زمینه دکتر فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در شبانه روز گذشته شمار بیماران مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در هرمزگان باز هم با رشد قابل توجهی مواجه بود.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته تست کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی 23 نفر دیگر مثبت شد تا در مجموع تعداد بیماران مبتلا به 87 نفر برسد، از این تعداد یک جوان 31 ساله قشمی متاسفانه جان خود را از دست داده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از این تعداد 38 مورد در بندرعباس، 19 مورد در جزیره قشم، 8 مورد در بندرلنگه، 4 مورد در حاجی‌آباد، 9 مورد در پارسیان، 8 مورد در بندرخمیر و 1 مورد در بستک مشاهده شده است.

نوروزیان تصریح کرد: در جزیره قشم نیز با ابتلای 7 نفر از ساکنان یک روستا(برکه خلف) با جمعیت 336 نفر کل روستا به کرونای انگلیسی کل روستا قرنطینه شده است.

وی افزود: به منظور کنترل اوضاع در این جزیره سایت ژئوپارک دره ستاره‌ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم درخواست کرد ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حتما از دو ماسک استفاده کنند و از حضور در تجمعات، مراسمات عروسی و عزا پرهیز کنند.

شمار کرونای انگلیسی به 6 نفر در اردبیل رسید؛ خطری جدی در انتظار اردبیلتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان خراسان جنوبی| 19 مورد ابتلا به ویروس انگلیسی تایید شدتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان هرمزگان| شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در هرمزگان افزایش چشمگیر دارد+جدول

انتهای پیام/864/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهش یافته انگلیسی در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس