Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فینال حساس سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا (سه شنبه) ساعت ۱۶ در سالن فدراسیون بین تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار خواهد شد. دو تیم با کسب یک پیروزی در بازی اول و دوم فینال، فردا در بازی مرگ و زندگی برای کسب نخستین جام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی فینال لیگ برتر والیبال گفت: بازی برای هر دو تیم به ویژه تیم شهرداری ارومیه، بازی حساسی است. ارومیه سال‌هاست که میلیاردی هزینه می‌کند و در استرس و چالش مدیریتی قرار گرفته است. نمی‌توان درباره مسائل فنی صحبت کرد چرا که در طول این چند ماه مسابقات به مرحله پایانی رسیده و بیشتر بحث مسائل روحی روانی تیم و بازیکنان مهم است.

وی تأکید کرد: نکته مهم این است که کادر فنی ارومیه بتواند تیم را پس از شکست روز گذشته، به شرایط روحی و روانی خوبی بازگرداند. امروز آنها باید تمرینات شادابی انجام دهند. در مقابل تیم سیرجان پس از شکست سه بر دو در بازی نخست فینال عملکرد خوبی در روز گذشته داشت و مشخص است که از نظر روانی بسیار خوب روی آنها کار شده است.

کارشناس والیبال ادامه داد: هر دو تیم باتجربه هستند به ویژه تیم سیرجان که بازیکنان باتجربه‌ای مانند بهبودی، تشکری و داوودی دارد. سیرجان اگر بتواند شرایط ذهنی خود را مدیریت کند، فینال دراماتیکی خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد اظهار داشت: ارومیه در طول مسابقات نوسانات زیادی داشته است و نسبت به سیرجان بی‌تجربه می‌باشد. میثم صالحی جزو بازیکنان خوب شهرداری ارومیه است اما امسال فشار مضاعفی بر روی آن قرار گرفته که اگر کادر فنی بتواند ریکاوری خوبی روی او انجام دهد، صالحی می‌تواند کار را برای سیرجان سخت کند.

جزیده افزود: تیم سیرجان در شرایط مسابقات لیگ، بازی‌های یکنواختی انجام داده و حتی در بازی‌های پرفشار با عملکرد بازیکنان باتجربه‌اش، نتایج خوبی به دست آورده است. شانس هر دو تیم ۵۰-۵۰ است و بازی فردا نیاز به ریکاوری ذهنی و تفکر تیمی دارد. ممکن است بازی فردا پنج سته شود. اگر ارومیه بتواند از فشار و استرس قهرمانی بیرون بیاید، می‌تواند جام را کسب کند. بهتر است هر دو تیم به جای قهرمانی، به عملکرد خوب در زمین فکر کنند. این کار را برایشان راحت‌تر خواهد کرد.

وی در پایان گفت: اگر روند بازی‌ها را در طول فصل ارزیابی کنیم، تیم سیرجان از نظر آرامش و کار تیمی، شانس زیادی برای پیروزی بازی فردا خواهد داشت. سیرجان چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل نسبت به ارومیه آسوده‌تر است اما تیم شهرداری ارومیه سال‌هاست که برای قهرمانی تلاش می‌کند، هزینه‌های سنگینی انجام داده و همین کار را برای آنها سخت می‌کند.

کد خبر 5169987 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: عظیم جزیده تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال فولاد سیرجان لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کاراته جام حذفی لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس جودو تنیس روی میز مهدی طارمی کاراته لیگ جهانی کاراته وان شمشیر بازی تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی کاراته شهرداری ارومیه تیم سیرجان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، امشب پی اس جی از ساعت 22.30 به وقت تهران در زمین خود میزبان لوآور است و این شانس را دارد تا قهرمانی خود را قطعی کند. پی اس جی بعد از برتری 4-1 برابر لوریان می توانست قهرمان شود ولی موناکو با پیروزی خود اجازه نداد. پاریس ولی امشب اگر ببرد تحت هر شرایطی قهرمان خواهد شد.

این اولین قهرمانی لیگ فرانسه لوئیس انریکه و آخرین قهرمانی لیگ امباپه است. از سال 2011 و با ورود قطری ها، پی اس جی توانسته 10 بار قهرمان شود و تنها مون پلیه در 2012، موناکو در 2017 و لیل در 2021 قهرمانی را از پی اس جی گرفته اند.

امباپه با پاریس 6 قهرمانی لیگ کسب کرده و یک بار نیز با موناکو این عنوان را کسب کرده است. او در فوریه گذشته به باشگاهش اطلاع داد که در پایان فصل خواهد رفت و به این ترتیب امشب احتمالا آخرین قهرمانی لیگ فرانسه را جشن خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست او امشب از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر چون در لیگ، انریکه به او در ماه های اخیر چندان زیاد میدان نداده است. امباپه با دبل برابر لوریان تعداد گل هایش را به 46 رساند و با 26 گل در لیگ فرانسه اولین بازیکنی است که در 4 فصل متوالی بیش از 25 گل به ثمر می رساند.

پی اس جی همچنان شانس فتح لیگ قهرمانان و جام حذفی را نیز دارد تا امباپه بتواند با 4 گانه (پاریس قبلا قهرمان سوپرجام شده) از پاریس وداع کند.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!