Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۹۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در برخوار

سرهنگ"نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در ادامه رسیدگی به گزارش‌های اعلام شده از سوی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی پلیس، طرح عملیاتی استانی نصر ۱۲۵ با محوریت مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان برخوار به مدت ۸ روز اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به انهدام ۹ باند پاتوق مواد مخدر در این طرح اضافه کرد: در نتیجه اجرای این طرح، در مجموع ۹۵ متهم دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح عملیاتی تعداد ۲۳ نفر سارق دستگیر و ۲۱ فقره سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: دستگیر شدگان نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خلیلی در پایان با قدردانی از همراهی خوب شهروندان در اجرای طرح‌های امنیت بخش پلیس گفت: شهروندان عزیز در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ می‌توانند گزارش‌ها و اطلاعات خود در زمینه هرگونه ناهنجاری اجتماعی به پلیس گزارش کنند.

 

اتوبوسی با محموله پوشاک قاچاق در گلپایگان

سرهنگ " علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کناررودخانه با همکاری یگان امداد شهرستان گلپایگان حین اجرای طرح ایست و بازرسی در محور "خمین – گلپایگان" به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۲۹۲ ثوب انواع البسه قاچاق، ۲۶۰ جفت کفش خارجی فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف شد که توسط کارشناسان مربوطه ۶۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شدند.



فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

کشف بیش از ۲ هزار ترقه و مواد محترقه غیر مجاز در فریدن

سرهنگ "مختار بهارلو بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در بازدید از واحد‌های صنفی سطح شهرستان تعداد ۲ هزار و ۶۴۰ عدد ترقه و مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

او افزود: این کشفیات با اخذ حکم قضایی و درخصوص بازرسی و کنترل صنوف پیرامون چهارشنبه آخرسال در ۲ مرحله انجام شد که تعداد ۲ هزار و ۶۴۰ عدد انواع مواد محترقه خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بهارلو ادامه داد: امید است والدین محترم در این روز‌های پایانی سال مراقب فرزندان خود باشند و هر گونه اخبار در خصوص مواد محترقه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کلاهبرداری اینستاگرامی با شگرد فروش کالا‌های آرایشی و بهداشتی

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی گفت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط یکی از شهروندان مبنی بر فعالیت فردی ناشناس در اینستاگرام در خصوص تبلیغ و فروش غیر مجاز لوازم آرایشی و بهداشتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص گردید محصولات خریداری شده توسط شاکی علاوه بر اینکه تقلبی و فاقد مجوز‌های بهداشتی بوده، عوارض زیادی برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

او افزود: با انجام اقدامات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم در منزل خود که محل فروش و توزیع انواع کالا‌های آرایشی و بهداشتی تقلبی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: سود آوری صرفأ از اهداف اصلی برخی از کاربران در فضای مجازی است که بیشتر کاربران این موضوع را جدی نمی‌گیرند و قبل از بررسی نوع کالا و بستری که اقدام به فروش لوازم تخصصی می‌نماید، ناآگاهانه وارد عمل می‌شوند در حالیکه باید در نظر داشت، وجود کثرت مخاطبان یک صفحه اجتماعی، دلیل بر مجوز، صحت و ارائه کالای سلامت محور توسط گرداننده آن صفحه و یا کانال نمی‌باشد.

سرهنگ مرتضوی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا نیز به صورت ۲۴ ساعته به نشانی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارشات شهروندان در فضای مجازی است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری معتادان مواد مخدر قاچاق پوشاک کشف مواد محترقه فرمانده انتظامی شهرستان مواد مخدر مواد محترقه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد