Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد و عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور در بین زلزله زدگان کمک‌های نقدی اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد و عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اردشیری رئیس کمیته انضباطی، نظری رئیس اداره ورزش و جوانان دنا و افشون کمک داور فوتبال لیگ برتر، صیادی رئیس هیئت فوتبال شهرستان دنا با حضور در بین زلزله زدگان کمک‌های نقدی اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد افشاریان گفت: متاسفانه دو روز قبل از زلزله برای عمل پای راستم در تهران بستری شدم و نتوانستم به کمک مردم زلزله زده شهر سی سخت بیایم تا اینکه امروز به یاسوج رسیدم و بر خود واجب دانستم که به سراغ مردم زلزله زده شهر سی‌سخت آمده و به دیدار تعدادی از نیازمندان بروم و با اهدای کمک نقدی به آنها بتوانم ذره‌ای از ناراحتی ودرد و رنجشان را بکاهم و باعث خوشحالی آنها شوم.

افشاریان افزود:کمک های ورزشی دیگری از سوی جامعه فوتبال در حال آماده شدن است که در اسرع وقت برای توزیع بین زلزله زدگان شهر سی سخت خواهیم آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت فوتبال زلزله زدگان سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

والی هرات در دیدار با هیئت وزارت خارجه کشور مالزیا از کمک این کشور به زلزله زدگان هرات قدرانی نموده و بر گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

در این دیدار شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، از کشور مالزی به عنوان کشور دوست و مسلمان یاد کرد که در بخش های مختلف بخصوص در حادثه زلزله هرات به کمک مردم آسیب دیده این ولایت شتافته و در این زمینه همکاری لازم را داشته است.

در ادامه، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات از فعالیت‌های اخیر کشور مالزی در افغانستان به نیکویی یاد کرده و بر لزوم سفر های بیشتر این هئیت جهت گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

همچنین، نماینده هیئت وزارت خارجه مالزی هدف از سفر شان به ولایت هرات را ارزیابی کمک‌های انجام شده به زلزله زدگان این ولایت عنوان نموده و از ادامه همکاری این کشور در بخش‌های مختلف به خصوص ارسال کمک‌های بیشتر به زلزله‌زدگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان