Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی،اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در اجلاس سراسری حزب موتلفه اسلامی که با حضور دبیران استانها و شهرستانها و اعضای شورای استانها و شهرستانها به صورت مجازی برگزار شد، به بیان استراتژی و سیاست ابلاغی مؤتلفه در قالب شورای وحدت پرداخت و اظهار داشت: طرح اقدام استانی در هفت ماه گذشته با ائتلاف همه نیروها و رهبری معنوی روحانیت از سوی شورای وحدت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملکرد مؤتلفه در شورای وحدت درباره شوراهای شهر و روستا خاطرنشان کرد: در بخش شورای وحدت با جامعه روحانیت مبارز مشغول فعالیت هستیم و تاکنون در ۲۵ استان نماینده مرتبط با روحانیت معرفی‌شده است. مقرر شد به فهرست اصلح به‌صورت ائتلافی و مستقل استانی برسیم و امیدواریم این رویداد رخ بدهد و نتیجه آن در فهرست مطلوب خود را نشان دهد.

بادامچیان ضمن اظهار امیدواری در خصوص آماده شدن فهرست نامزدهای شورای شهر و روستا در زمان ثبت‌نام و قدردانی از معاونت‌های مربوطه افزود: مؤتلفه اسلامی در این دوره بیش از هر دوره دیگر فعالانه وارد عرصه شده است.
دبیرکل مؤتلفه اسلامی همچنین تاکید کرد: پایتخت مداخله‌ای در امور انتخابات شوراهای شهر سایر استان‌ها ندارد. 

وی با اشاره به نظرسنجی‌های مختلف در خصوص شخصیت‌های ریاست جمهوری ادامه داد: وضعیت موجود روشن است، آیت‌الله رئیسی مطابق نظرسنجی‌ها بیشترین توجه را به خود اختصاص داده و هنوز ایشان اعلام حضور نکرده است، مؤتلفه در صورت حضور ایشان تصمیم خواهد گرفت و تصمیم نهایی بر اساس نظر شورای مرکزی مبتنی است.

بادامچیان سیاست کلی مؤتلفه و شورای وحدت را احترام به تمام نامزدها برشمرد و گفت: تخریب و برخورد با رقبا و شخصیت‌ها را قبول نداشته و منفی می‌دانیم و به سمت نامزدی گرایش خواهیم داشت که با پشتوانه قوی بتواند مشکلات را حل کرده و درعین‌حال ساده‌زیست و پاک دست باشد.

عضو شورای عالی شورای وحدت تصریح کرد: با عدم مخالفت شورای وحدت و شورای مرکزی و اعضاء نظر بر این شد که در حزب در چند نظرخواهی به سمت فرد برویم.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی به جریان شناسی این حزب در انقلاب پرداخت و تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی افراد و جریان‌هایی درصدد حذف مؤتلفه اسلامی و کمرنگ کردن آن برآمدند و حتی در همین روزها برخی از مجموعه‌های اصولگرا مواضعی که اتفاقاً با مواضع آن‌ها همسو است سانسور می‌کنند.

بادامچیان در ادامه افزود: افرادی بدون سابقه فعالیت سیاسی به‌صرف فعالیت نظامی و یا فعالیت تبلیغاتی موردتوجه قرار می‌گیرند اما نسبت به مؤتلفه برخی از دوستان مدعی می‌شوند که کاندیداهای حزب ما توانمند نیستند این در حالی است که پر سابقه‌ترین چهره‌های سیاسی در مؤتلفه با قیدهای رجل سیاسی و مذهبی وجود دارد.


وی گفت: بحث حکمرانی خوب و حکومت توسط ما تدوین‌شده و اندیشه و فعالیت حزب در این حوزه می‌تواند راهگشا باشد.

عضو شورای وحدت تصریح کرد: مؤتلفه نیروی عظیم امانت امام است و تشکیلات منسجمی است که در حوزه‌های مختلف گسترده شده است و به همین علت ما می‌خواهیم در این دوره بنا به مصوبه شورای مرکزی نامزد داشته باشیم و فردی را معرفی خواهیم کرد که توانمندی اداره دوره دوم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم  را مطابق با آهنگ ولایت‌فقیه داشته باشد.

بادامچیان زاویه‌دار شدن افراد مختلف در دوره خدمت خود با خط رهبری را دفعی ندانست و گفت: این فاصله یک‌باره صورت نگرفت، بلکه از قبل وجود داشته و خود را در دوره خدمت نشان داد. اما در مؤتلفه هرگز فاصله وجود نداشته است و  همواره آنچه ولایت خواسته‌اند محقق شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: سیاست امروز ما برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی نامزد هماهنگ و هم‌نظر با ولایت و دلسوز مردم است و برای انخابات شوراها هم حرکت به سمت شکل‌گیری شورای خوب برای گام دوم انقلاب است.

۲۷۲۱۹

کد خبر 1495854

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان حزب موتلفه اسلامی اصولگرایان سیدابراهیم رئیسی مؤتلفه اسلامی شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس