Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمد راستاد» در نشست سالانه مدیران این سازمان افزود: با تصویب هیات وزیران، تکلیف آینده ناوگان سنتی و دستورالعمل چگونگی نوسازی این شناورها تعیین شد که از سال آینده اجرایی می‌شود.

وی پیش‌نویس لایحه قانون دریایی کشور و تطبیق آن با نیازهای روز کشور در بخش حمل و نقل را یکی از اقدام‌های تاریخی این سازمان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 راستاد خاطرنشان کرد: سازمان بنادر در حال اجرای پروژه‌های بزرگ و تحول آفرین است؛ لذا ضرورت دارد مدیران بنادر به کیفیت و سرعت اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مطابق ادوار گذشته، سازمان بنادر برای سال آینده هم بیشترین منابع را به بخش سرمایه اختصاص خواهد داد، خاطرنشان کرد: سرعت دادن به اجرا و توجه به برنامه زمان‌بندی، از تحمیل هزینه مضاعف جلوگیری می‌کند.

راستاد درباره پروژه‌های راهبردی سازمان بنادر گفت: طرح جامع بنادر بازرگانی افق ۱۴۰۴،  طرح جامع تعامل شهر و بندر،  تدقیق مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی کشور و طرح جامع بنادر کوچک از مهم‌ترین پروژه‌های راهبردی محسوب می‌شوند که بر مبنای هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها پیگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر در ادامه از اضافه شدن به ظرفیت لایروبی کشور بعد از ۴۵ سال خبر داد و گفت: پروژه‌های هوشمندسازی جزو اولویت‌های این سازمان به شمار می‌آید و مسیری است که قابل توقف و بازگشت نیست.

 راستاد همچنین بر اجرای شیوه‌نامه نظارت بر قراردادها اشاره کرد و گفت: در فرآیندهای مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، توقع این است که سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

برچسب‌ها سازمان بنادر و دریانوردی دولت محمد راستاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی دولت محمد راستاد سازمان بنادر و دریانوردی دولت محمد راستاد اخبار کنکور سازمان بنادر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی عسکری روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت،در نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: بندر خرمشهر دارای یک ترمینال مسافری دریایی به نام خلیج فارس با ۶ هزار متر مربع مساحت و ۲ پست اسکله است که روزانه می‌تواند به ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر خدمات‌دهی کند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر اینکه خط دریایی خرمشهر به کویت فعال است گفت: بندر خرمشهر آمادگی کامل برای برقراری خط مسافری دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس را در سریعترین زمان ممکن دارد.

عسکری خاطرنشان کرد: وجود نظام تعرفه‌ای مناسب، جذاب و شفاف برای بازاریابی و ترغیب تردد مسافران از طریق تردد دریا با اعطای تخفیف ۹۰ درصدی در هزینه حقوق و عوارض شناورهای مسافری ایرانی و خارجی از امکانات قابل توجه موجود در بندر خرمشهر است.

خبرنگار؛یوسف منصوری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901065

دیگر خبرها

  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد