Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@16:57:28 GMT

واکنش پلیس به ادعای انتقال سرباز راهور به خشکشویی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۱۷۲۸

واکنش پلیس به ادعای انتقال سرباز راهور به خشکشویی

فرارو- رئیس پلیس تهران بزرگ گزارش برخی رسانه ها درباره انتقال عابد اکبری سرباز  پلیس راهور به خوشکشویی ناجا را تکذیب کرد. 

عابد اکبری چندی پیش با علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار بر سر عبور از خط ویژه درگیر شد و از این نماینده مجلس سیلی خورد. انتشار ویدئویی در این باره جنجالی عظی بر پا کرد و پلیس تاکید کرد که موضوع را پیگیری قضایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز روزنامه همدلی در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه نوشت: "سرباز اکبری از یگان عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی، جایی که مسئولیت کنترل رفت و آمد روی خطوط ویژه را به‌عهده دارد، جدا شده و به خشکشویی راهور در قرارگاه این سازمان منتقل شده است."

پس ازا نتشار این گزارش  سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای دو طرح "اقتدار و ظفر" در ستاد فاتب مطالب مطرح شده مبنی بر انتقال این سرباز که خشکشویی پلیس را شایعه دانست و گفت: "این سرباز نیروی قسمت عملیات پلیس راهور تهران بزرگ است و در همان قسمت عملیات فعالیت دارد."

او درباره روند پرونده گفت: "از همان نخست گفتیم که مسیرمان در این پرونده مسیر قانونی است و شکایت‌مان را به صورت رسمی به قوه قضائیه و مجلس اعلام کردیم."

سردار رحیمی همچنین افزود: «فیلم این ماجرا را به مجلس ارائه دادیم و هم تخلف به وجود آمده را به آنها اعلام کردیم و امیدواریم مجلس رسیدگی لازم را انجام دهد هرچند که از مبادی قانونی نیز در حال پیگیری پرونده هستیم.»

با وجود اینکه پلیس همچنان تاکید بر پیگیری ماجرا دارد اما از مجلس صدای دیگری شنیده می شود و به نظرنمی رسد این پرونده در دستور کار بررسی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باشد. 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی اصغر عنابستانی سرباز راهور خشکشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان

به گزارش خبرآنلاین،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901443

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است