Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:57:53 GMT

شهرک صنفی اهر در بلاتکلیفی به سر می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۱۹۱۰

شهرک صنفی اهر در بلاتکلیفی به سر می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خدابخش صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسانی همچون شهرداری اهر از حق و حقوق خود در احداث شهرک صنفی گذشته بود تا مشاغل مزاحم ساماندهی شود ولی دستگاه‌ها به هیچ عنوان مالک شهرک صنفی نمی‌شوند.

فرماندار شهرستان اهر بر لزوم ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر اهر تأکید کرد و گفت: طرح ساماندهی ورودی شهر اهر از سمت جاده کلیبر به زودی نهایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساماندهی واحدهای درمانگاه و داروخانه دامپزشکی در شهر اهر خبر داد، یادآور شد: ۱۲ واحد درمانگاه و داروخانه دامپزشکی در شهر اهر وجود دارد که عمدتاً در مناطق پُرتردد و ترافیکی واقع شده‌اند و از طرفی این واحدها در شکل‌گیری ترافیک نقش دارند.

خدابخش با گلایه از حجم بالای ترافیک در خیابان‌های هسته مرکزی شهر اهر گفت: حجم بالای ترافیک به ویژه در هسته مرکزی شهر اهر قابل تحمل نیست و شهروندان از این بابت ابراز نارضایتی می‌کنند و عمدتاً دلیل ترافیک شهری به برخی مشاغل و سدمعبر برمی‌گردد.

فرماندار اهر بر ضرورت ساماندهی و جابه‌جایی درمانگاه‌ها و داروخانه‌های دامپزشکی در شهر اهر تأکید کرد و گفت: در صدور پروانه فعالیت واحدهای صنفی؛ از شهرداری اهر نیز استعلام انجام گیرد و هسته مرکزی شهر از نظر واحدهای صنفی ایجادکننده ترافیک ساماندهی می‌شوند.

وی از ساماندهی ورودی شهر اهر از سمت جاده کلیبر خبر داد، یادآور شد: ایستگاه خودروهای مسافربری بین‌شهری در خیابان چای‌کنار به دلیل ایجاد مزاحمت و نارضایتی شهروندان؛ ساماندهی شد و ایستگاه‌های مسافربری تبریز و ورزقان نیز ساماندهی می‌شود.

کد خبر 5170114

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر فرمانداری اهر شهرک صنعتی ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیراز بارش برف شیوع کرونا عکس استانها شهرستان کرج انتخابات شوراي شهر برف و کولاک شهر اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود