Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی کمیته های انتخابات استان که در استانداری قزوین برگزار شد، انتخابات را مایه آبروی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: انتخابات یک تکلیف بوده که امنیت کشور با آن گره خورده است و باید این رویداد عظیم سیاسی عزتمندانه در کشور برگزار شود.
وی با اشاره به تشکیل هیات های اجرایی در شهرستان ها، اظهار داشت: هم اکنون ۲۵۷ نفر از معتمدان که مستقل، متعهد و بدون گرایش سیاسی و حزبی هستند در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: انتخابات شورای شهر و روستا از گستردگی و اهمیت خاصی برخوردار است و باید برنامه ریزی مناسبی برای مشارکت حداکثری کاندیداها فراهم شود. 
حبیبی تاکید کرد : دهیاران، بخشداران و فرمانداران موظفند در روزهای باقی مانده تا پایان ثبت نام شوراهای شهر و روستا، اطلاع‌رسانی‌های لازم را برای آگاهی مردم از روند ثبت‌نام و حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا انجام دهند.
وی با اشاره به ثبت نام ۲۳۰ نفر در انتخابات ششمین دوره شورای های اسلامی شهر در سطح استان، اضافه کرد: خوشبختانه شیب ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا از روز گذشته صعودی شده است و امیدواریم شور و نشاط بیشتری در استان ایجاد شود.
رییس ستاد انتخابات استان قزوین به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا توصیه کرد: ثبت نام خود را به ساعات و روز پایانی موکول نکنند و از داوطلبان خواست بیشتر از طریق روش‌های غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دهند.
حبیبی با بیان اینکه ۱۸ نفر از داوطلبان ثبت نام کننده، خانم هستند، افزود: ۲۶ اسفند آخرین مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای شهر است و به نظر می‌رسد زمان ثبت نام تمدید نشود و ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستاها از ۱۶ فرودین آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۹۵ درصد انتخابات در استان به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، افزود: به منظور پیشگیری از هر گونه اختلال در شبکه اینترنت از امروز هر گونه حفاری و فعالیت عمرانی از سوی دستگاه‌های خدمات رسان در سطح شهر ممنوع است و در صورت لزوم باید هماهنگی با ستاد انتخابات صورت گیرد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین اخبار کنکور شوراهای شهر و روستا انتخابات شوراهای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است