Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – مادر ۱۸ ساله گلستانی در نخستین زایمان خود ۴قلو به دنیا آورده که اکنون حال عمومی مادر و نوزادان خوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، مادر 18 ساله در نخستین زایمان خود، 4 قلو به دنیا آورد که طبق اعلام پزشکان حال عمومی مادر و نوزادان خوب است.

 دکتر علیرضا نوروزی، رئیس مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهیدصیاد شیرازی گرگان از تولد نوزادان 4 قلو از یک مادر 18 در اولین بارداری در این مرکز خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر نوزادان در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سالانه دو قلوزایی در بیمارستان شهید صیاد شیرازی زیاد داریم، اما از 2 قل به بالا در موارد خاص بوده و خوشبختانه حال عمومی مادر و نوزادان خوب است.

تولد نوزادان 3 قلو/ مرکز فوق تخصصی ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل موفق عمل کردواکنش استاندار گلستان به خبر تسنیم/شفاف‌سازی کمک‌های انجام شده به خانواده چهارقلوهای گرگانی انجام شدگلایه پدر 4 قلوهای گلستانی در صحن شورای شهر گرگان/ وعده‌های استاندار محقق نشد

دکتر نوروزی بیان داشت: این خانم 18ساله در اولین زایمان خود بدون استفاده از داروهای کمکی و تقویتی 4 قلوی سالم به دنیا آورده است.

در ماه‌های گذشته نیز 4 قلوی دیگری در استان گلستان متولد شدند که استاندار گلستان با حضور در بیمارستان قول حمایت مالی از این خانواده را داد که تا کنون حدود 230 میلیون تومان کمک مالی به خانواده آنان شده است.

انتهای پیام/581/ ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مادر و نوزادان خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان