Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ " عباس دولتشاهی از برخورد با بر هم زنندگان نظم و آسایش عمومی چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سرهنگ " عباس دولتشاهی " اظهار کرد : با توجه هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی برعدم تجمع  و اعمال برخی محدودیت ها ، از شهروندان عزیز میخواهیم ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی از هرگونه تجمع تحت هر عنوان بخصوص چهارشنبه سوری جدا خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتشاهی  ادامه داد : توصیه پلیس به جوانان و نوجوانان عزیز این است اشتباهات گذشته دیگران را تکرار نکنید و عید نوروز را به  کام خود و اعضای خانواده تلخ نکنید و تقاضای پلیس از والدین این است  که  فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه نموده تا خدای نکرده به فرزندان ما آسیبی نرسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوری پلیس خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو