Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا زالی با بیان اینکه استان تهران در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، اظهار داشت: در نوروز عمدتاً تهران مبدا سفر است و شاید بالاترین میزان سفرهای نوروزی به تهران اختصاص یابد.   وی افزود: بررسی‌های اخیر نشان داد تعطیلات آخر هفته در طول یک ماه گذشته معمولاً بین ۲۷ تا ۳۳ درصد مبدا سفرهای بین شهری استان تهران بوده است، بنابراین ممکن است در تعطیلات نوروزی این عدد نیز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  زالی، این موضوع که تهران عمدتاً مبدا سفرهای نوروزی است و کمتر به عنوان مقصد قرار می‌گیرد را تا حدی باعث افزایش نگرانی‌ها دانست و گفت: معمولاً تهرانی‌ها برای سفرهای خود شهرها و استان‌های مختلفی را انتخاب می‌کنند و تا کنون ۲۸ استان کشور به ویروس جهش یافته آلوده شده‌اند.   وی با بیان اینکه زودرس‌ترین آلودگی ناشی از ویروس انگلیسی را در استان تهران شاهد بوده‌ایم، افزود: اگر استان تهران و استان خوزستان را به عنوان بالاترین درصد میزان ورودی و خروجی ویروس جهش یافته کنار بگذاریم، آذربایجان غربی و استان مرکزی جزو استان‌هایی هستند که درصد بالایی از ویروس جهش یافته را داشته‌اند که بخشی از آن به خاطر وضعیت آزمایشگاهی و انجام آزمایش‌های توالی است.   فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: قطعاً با این سناریوی تلخ رو به رو هستیم که ویروس جهش یافته در کل کشور به چرخش در آمده و امیدواریم سفرهای نوروزی به گونه‌ای نشود که این چرخش مجدد و سویه‌های مقاوم به درمان، مشکل ایجاد کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران مسافرت نوروزی ویروس جهش یافته استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

کد خبر 6092757 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • کشف نخستین سیاره بی‌ستاره!
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد