Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد نمازی گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم کاندیدای نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است و من پیشنهاد می کنم که آقای حسن خمینی کاندیدا نشود. - اخبار سیاسی -

علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره حمایت برخی رسانه های اصلاح طلبان از کاندیداتوری سیدحسن خمینی در انتخابات 1400 به نمایندگی از جریان اصلاحات گفت: حداقل در حزب کارگزاران و مجمع نمایندگان ادوار که بنده در آنها حضور دارم، تاکنون بحثی درباره اینکه مثلا بحران های پیش روی کشور این چند مسئله است و برای برون رفت از این بحران ها آقای سید حسن خمینی می تواند بهترین گزینه باشد، نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه  البته شاید گروه های دیگری به این جمع بندی رسیده اند که راه برون رفت از شرایط فعلی کشور ورود آقای حسن خمینی به عرصه انتخابات و حمایت از ایشان باشد، خاطرنشان کرد: به هر حال جایگاه آقای حسن خمینی که یادگار حضرت امام است باید حفظ شود و توصیه بنده به ایشان این است که کاندیدای ریاست جمهوری نشود.

نمازی درباره احتمال حمایت حزب کارگزاران از کاندیداتوری سیدحسن خمینی تصریح کرد: تا آنجا که بنده  اطلاع دارم کاندیدای نهایی حزب کارگزاران آقای محسن هاشمی است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد: فلسفه ایجاد نهاد اجماع ساز یا همان جبهه اصلاحات ایران این بوده که بگوید اصلاح طلبان قصد دارند حضور جدی در عرصه انتخابات 1400 داشته باشند که این فعال بودن و حضور اصلاح طلبان منوط به معرفی کاندیدایی است که بتواند نظرات و رویکردهای اصلاح طلبان را نمایندگی کند. در همین راستا مقرر شد تا اگر تعداد کاندیداهای این جریان بیش از یک نفر بود، هر یک از احزاب، کاندیدای اختصاصی خود را معرفی کنند.

نمازی در ادامه گفت: اگر منظور روزنامه اعتماد و آرمان از طرح نام آقای سیدحسن خمینی در روزهای اخیر این است که ایشان کاندیدای 1400 شود و در نهایت خروجی نهاد اجماع ساز باشد، آنها نظرات خودشان را دارند ولی بنده معتقدم که اگر آقای سیدحسن خمینی به این عرصه وارد نشود، برای خود ایشان بهتر است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات 1400 احزاب اصلاح طلب انتخابات 1400 احزاب اصلاح طلب حزب کارگزاران سیدحسن خمینی اصلاح طلبان حسن خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم

هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاتم از بهره برداری پنل‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی در منزل ۶۷ مددجوی روستایی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال۱۴۰۳ خبر داد

وی اظهار داشت: ۱۲۰ پنل خورشیدی درشهرستان خاتم ازابتدای سالجاری د رحال نصب است که ۶۷پنل درروستای بختیاری نصب می‌شود.

هاشمی پور ادامه داد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرات گفت: این پنل‌ها باپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰میلیون تومان بابازپرداخت هفت ساله است که هر پنل خورشیدی توانایی تولید ۵ کیلو وات در ساعت برق را دارد.

وی بیان کرد: در این طرح پس از نصب پنل ورود انرژی برق تولیدی به مدار، به طور متوسط در سال اول دو میلیون تومان و بعد از ۵ سال تا پنج میلیون تومان برای هر خانوار درآمد دارد.

هاشمی افزود: اجرای این پروژه‌ها به لحاظ فیزیکی فعالیت سختی برای مددجو ندارد و تنها باید افراد در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را داشته باشند و به تمامی افراد بهره‌مند از طرح، آموزش لازم داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • تصویری از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند