Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:12:38 GMT

استاندار کرمانشاه: نظارت بر بازار تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۲۸۰۶

استاندار کرمانشاه: نظارت بر بازار تشدید می‌شود

به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز دوشنبه در تداوم برنامه کنترل و نظارت میدانی بازار میوه ایام عید، ضمن بررسی نحوه فعالیت های صورت گرفته جهت تأمین، توزیع، فعالیت و قیمت‌گذاری سیب و پرتقال از سردخانه‌ها و میوه فروشی‌های سطح شهر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سردخانه‌های استان لبریز از سیب و پرتقال شده‌ و از روز گذشته روند توزیع در شهرستان‌ها نیز آغاز گردیده و در ادامه میوه با کیفیت، با قیمت مناسب در سطح شهر کرمانشاه توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم نگران میوه ایام نوروز نباشند؛ اظهار داشت: حجم ارسال میوه به بازار به تدریج افزایش می‌یابد و قیمت‌ها متعادل‌تر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بازوند شب گذشته و صبح امروز نیز به صورت سر زده از روند فعالیت کشتارگاه های سطح استان و میادین میوه و تره بار بازدید کرده بود.

۴۰ هزار و ۶۶ هکتار باغ مدرن و سنتی در استان کرمانشاه وجود دارد که از این میزان ۳۳ هزار و ۵۰۰ هکتار بارور است. سالانه ۳۰۰ هزار تن انواع محصولات باغی در استان تولید می شود.

استان کرمانشاه ۵۷۶ مرغداری گوشتی، ۲۸ مرغداری تخم گذار، ۱۰ مزرعه مرغ مادر گوشتی و چهار مرغداری جوجه ریز دارد.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند نوروز کرمانشاه ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند نوروز کرمانشاه هوشنگ بازوند نوروز کرمانشاه ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، حامد یزدی مهر از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در استان تهران خبر داد و گفت: این هشدار با تأکید بر هشدار زرد صادره طی روز گذشته به همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی و عضو ستاد، ابلاغ و مدیریت بحران به حالت آماده‌باش کامل در‌آمده است.

یزدی مهر با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه تا پایان اواخر وقت فردا سه شنبه 18 اردیبهشت ماه شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی خواهیم بود، افزود: مخاطره مورد پیش‌بینی با رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعقه و وزش باد شدید به ویژه در نیمه شمالی و در نواحی مستعد یعنی نیمه جنوبی استان با گردوخاک همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در اثر این مخاطره لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، اختلال در سفرها و کاهش دید را خواهیم داشت، ادامه داد: از همه مردم به ویژه شهروندان استان تهران می‌خواهیم ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری از اتراق در حاشیه رودها و مسیل‌های پایتخت بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها تاکید و عنوان کرد: افراد از حضور در نواحی مرتفع بپرهیزند و ذینفعان نسبت به استحکام سازه‌های موقت، بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند.

 

یزدی مهر بر لزوم لایروبی کانال‌ها و آب روها تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ مورد انتظار است از همه کسانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند توصیه می‌شود در صورت عدم ضرورت طی مدت مذکور از این نواحی تردد نکنند.

وی با اشاره به احتمال رخداد تگرگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی توصیه کرد: از کشاورزان و باغداران می‌خواهیم تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به این بخش را اتخاد کنند.

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید