Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به همت حوزه هنری استان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نمایش خیابانی "پانادمی یا همه گیری" با شیوه پلاکارد در شهرستان بویر احمد اجرا شد.

"اکبر آیین" در حاشیه اجرای نمایش خیابانی "پانادمی یا همه گیری" در شهر یاسوج افزود: هنرمندان در اجرای نمایش‌های خیابانی می‌تواند بیشترین تاثیر را برمخاطب داشته باشد به طوریکه هم جنبه آموزشی را برای مخاطب داشته باشند و هم شاهد تاثیر گذاری بر مخاطب باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پس از یک وقفه طولانی ای در مواجهه با اجراهای زنده تئاتر خیابانی ،امروز با شیوه ای متفاوت شاهد اجرایی از هنرمندان استان در سطح شهر یاسوج بودیم که امیدواریم با توجه به شرایط حساس کنونی بتوانیم قدم کوچکی جهت جلوگیری از پیک چهارم کرونا ویروس برداشته باشیم.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد تئاتر را یکی از روش های موثر در آموزش  و پیشگیری دانست و اظهار کرد: هنرمندان تئاتر در این اجراها می‌توانند با مردم ارتباط مستقیمی بگیرند و در این بین نکاتی را عنوان کنند که در یاد و ذهن تماشاچی ماندگار شود.
آیین با اشاره به اینکه این در روزهای آینده این اجرا در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه و چرام پذیرای مردم خواهد بود تاکید کرد: حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان با روی آوردن به چنین شیوه ای سعی در تاثیر گذاری بیشتری بین احاد مردم داشت و با توجه به تاثیر گذاری ای که هنر نمایش بر روی مردم دارد و با استفاده از ظرفیت خوب هنرمند استان و ارتباط موثری که با آن ها دارد دست به چنین کاری زده که امیدواریم شاهده تاثیر گذاری ان در بین مردم جامه باشیم.
وی ادامه داد: این اجراها می‌تواند الگوی مناسبی برای بهره برداری دیگر استان های کشور و حتی تجربه های بین المللی با این شیوه خلاقانه باشد.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اجرا به صورت تئانر پلاکارد توسط گروه تئاتر وار به سرپرستی ثارالله آذریتون طراحی شده است، که هنرمندان در این اجرا با استفاده از ظرفیت این شیوه نمایشی بر سر چهار راه و خیابان ها به اجرا می پردازند و برای آگاهی و اطلاع مردم از وضعیت قرمز و جلوگیری از پیک چهارم کرونا ویروس و هشدار به مردم بسیار موثر است.
آیین تصریح کرد: امیدواریم که مردم این ویروس را بیشتر جدی بگیرند و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند تا شاهد درگیری کمتر هموطنان و همشهریانمان با این ویروس باشیم.
وی اظهار کرد: تلاش ما در آینده توسعه فرآیند تولید و اجرای تئاتر خیابانی در سطح استان و بخصوص شهرستان ها خواهد بود و به طور قطع در این رویدادها گروه های بیشتری از فعالین تئاتر خیابانی استان را به کارگیری خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: امیدواریم که در ادامه هم شاهد تعامل و همکاری هایی خوبی از طرف این نهاد باشیم و با یاری خدا و همت مردم و مسئولین شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس در کشور و دنیا باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد هنر نمایشی حوزه هنري حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد تاثیر گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور در دهدشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه سرداران و 422 شهید کهگیلویه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان کشوری و استانی در شهر دهدشت برگزار شد.

اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حضرت آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و اقشار مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح در حاشیه این برنامه گفت: یکی از توصیه های همیشگی مقام معظم رهبری به برگزار کنندگان کنگره‌های ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد این است که نقش موثر در پیوند نسلی در نسل های مختلف انقلاب اسلامی برگزاری اجلاسیه ها و یادواره‌های این شکلی است.

وی افزود: همه نسل های موثر در انقلاب و نسل های پیشین، نسل‌های میانی و نسل های حال حاضر انقلاب در کنار هم بنشینند و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

مثنوی ادامه داد: در دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی کردیم 20 اجلاسیه برگزار شود که امشب دومین اجلاسیه در شهر دهدشت برگزار شد و یاد و خاطره 422 شهید گرانقدر این شهرستان را گرامی داشتیم.

به گزارش تسنیم شهرستان کهگیلویه 412 شهید را تقدیم انقلاب کرده و در حال حاضر تنها والدین کمتر از 50 شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه به سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

گزارش از امیررضا برنگ پور

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم