Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:20:43 GMT

نتایج مجمع مشورتی جوانان در دراز مدت به بار می‌نشیند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۳۰۱۷

نتایج مجمع مشورتی جوانان در دراز مدت به بار می‌نشیند

فتح الله حقیقی روز دوشنبه در جلسه مجمع مشورتی جوانان استان با اشاره به اهمیت تشکیل این مجمع و حضور جوانان در آن گفت: انتخاب شما برای حضور در این مجمع با هدف آشنایی عملی در شرایط کاری و در راستای تربیت مدیران جوان، آن هم به گونه ای که جوانان، کار را با پوست و گوشت و استخوان لمس کنند، است.

وی با تاکید بر اینکه آموخته های جوانان در شرایط کاری به صورت عملی چنان ارزشمند است که در هیچ دانشگاهی نمی توانند آن را یاد بگیرند، افزود: جوانان یقین داشته باشند که فقط در شرایط عملی می‌توانند درک کنند که شعار دادن با کار کردن به معنای واقعی، تفاوت زیادی دارد، چون آثار منفی شعار دادن بالاخره دیر یا زود خود را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با اشاره به تبعات مثبت حضور جوانان در مجمع مشورتی، افزود : هدف من این است که از بین این جوانان حداقل چند نفر به عنوان مدیر تربیت شوند و این چیز کمی نیست چون جوانان عضو مجمع دارای شاخصه های قابل توجه هستند و از سوی نظام و حاکمیت رصد می شوند.

استاندار زنجان هدف از تشکیل مجمع مشورتی جوانان را تربیت و پرورش جوانان مستعد مدیریت بدون وابستگی بیان کرد و گفت:  شاید عده ای گمان کنند که این حرکت ما شعاری و نمایشی بوده است در حالیکه اینگونه نبود و نتایج حضور جوانان در این مجمع در دراز مدت به بار می نشیند و فرقی هم نمی کند که در کدام دولت باشد.

وی اظهار داشت: این اقدام و حرکت ما در استان زنجان به یادگار می ماند تا مدیران آینده نیز این حرکت و اقدام را تکرار و در راستای پرورش مدیران اقدام کنند.

حقیقی همچنین با اشاره به باور خود مبنی بر به‌کارگیری نیروهای بومی در استان افزود: همه تلاش خود را کردم تا مدیران بومی به کار گرفته شوند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

وی خاطر نشان کرد: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که به اندازه من از مدیران بومی استفاده کرده است.

استاندار زنجان به تلاش دو نفر از مدیران کل برای کسب کرسی مدیریت در استان به صورت سفارشی هم اشاره کرد و افزود: این افراد همه عالم و آدم و مقامات را بسیج کردند تا به هدف خود برسند اما بنده با همه توانم مانع شدم.

حقیقی با بیان اینکه من به صورت محدود و در دایره محدوده حوزه یا اشخاص خاصی فکر نمی کنم، گفت: دیدگاه من همیشه در حوزه گسترده در سطح استان و کشور بوده است.

ایجاد مجمع جوان را به فال نیک می گیریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هم در این جلسه از تشکیل مجمع مشورتی جوانان زنجان، به عنوان یک مدل رفتار سیاسی در حوزه جوانان نام برد و گفت: اگر چه در برخی موارد از جوانان عضو مجمع انتظار بیشتری برای ایفای نقش بهتر داشتیم اما این اقدام را به فال نیک می گیریم.

خدابخش مرادی نافچی تاکید کرد: ایجاد این فرهنگ در مدیریت سیاسی استان می تواند نقطه آغاز برای امیدواری به آینده روشن استان زنجان باشد.

برچسب‌ها استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان اخبار کنکور مجمع مشورتی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس

علیرضا حقیقی سال‌های طولانی را در فوتبال ملی و باشگاهی ایران پشت سر گذاشته و همچنین چندین فصل لژیونر بوده است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که در این فصل پیراهن هوادار را برتن کرده، ۲ روز پیش ۳۵ ساله شد.

علیرضا حقیقی دو روز پیش در روز تولدش در چهارچوب دروازه هوادار برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در نیمه دوم که حریف برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد واکنش‌های خوبی داشت.

این بازیکن سابق تیم ملی در حاشیه جشن تولدش، تصویری را همراه با پدرش منتشر کرد که در ادامه میبینید.

منبع: خبرآنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ابراهیم حقیقی به اعتماد رسید/ رهایی شورانگیز خط‌ فارسی
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس