Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام بانک دی اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام بانک دی با ۳.۶درصدی رشد پس از ۲۷ روز افت قیمت، سبزپوش شد و پرتراکنش نماد فرابورس نام گرفت. به این ترتیب سهام بانک دی معاملات فردا را با قیمت ۱۹،۴۸۶ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بانک دی همانند چند روز گذشته، معاملاتش را به صف فروش آغاز کرد اما طولی نکشید که با افزایش تقاضا مواجه شد. معامله‌گران صف خرید ۳۰میلیونی برای سهام دی تشکیل دادند و این صف  با وجود اینکه یک بار عرضه شد، اما تا پایان زمان معاملات پایدار بود. قیمت آخرین معامله سهام بانک دی در پایان بازار امروز، ۱۹،۹۴۱ریال را ثبت شد و نسبت به روز گذشته افزایش ۶درصدی را تجربه کرد.

ارزش معاملات امروز «دی» به حدود ۴۶۵میلیارد تومان رسید و حجم معاملات این نماد حدود ۲۴۰میلیون برگه سهم رقم خورد. این درحالی است که میانگین حجم ماه این نماد، تنها حدود دو میلیون برگه سهم است. اشخاص حقیقی در دو سمت خرید و فروش پیشتاز بودند. آن‌ها ۹۵درصد برگه سهم‌های دی را خریدند و حقوقی‌ها خریدار پنج درصد آن‌ها بودند. همچنین در سمت فروش، حقیقی‌ها سهم ۹۶درصدی و کدهای حقیقی سهم چهار درصدی داشتند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین صفر تا صد سهام عدالت؛ از ابتدا تاکنون سود سهام عدالت تا پایان سال به حساب مشمولان پرداخت می‌شود؟ گزارش بورس ۲۳اسفند ۹۹ ارزش سهام عدالت من (۲۴ اسفندماه) ادعای عجیب رییس بورس در مورد اوراق بدهی/ ادامه دامنه نوسان نامتقارن سه‌شنبه بررسی می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس سهام دی برجام سهام بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۰۷۱ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۰۷۱ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۲۳۸ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۳,۱۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶۵,۸۵۵.۴۰۴ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

نمادهای «پارسان»، «فولاد» و «فملی» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746308

دیگر خبرها

  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت