Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@02:27:26 GMT

رونمایی از شهر موشکی جدید سپاه با حضور سرلشکر سلامی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۳۶۰۸

رونمایی از شهر موشکی جدید سپاه با حضور سرلشکر سلامی

آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو با حضورسرلشکرسلامی برگزار شد.

به گزارش مشرق، آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو صبح امروز ( ۲۵ اسفند) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دریادار خانزادی: نداجا به کلکسیونی از موشک‌های هوشمند مجهز است

بنا بر این گزارش ؛در شهر موشکی نیروی دریایی سپاه انبوهی از سامانه ها و موشک های کروز و بالستیک با بردهای متنوع به نمایش درآمد.

همچنین در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه ، سامانه ها و تجهیزات موشکی با قابلیت ها و ویژگیهای عملیاتی جدید اعم از شلیک دقیق از عمق و محل های پدافند غیرعامل، پرتاب مین در بردهای مختلف، شلیک ۳۶۰ درجه، شلیک در حال حرکت، قدرت مقابله با جنگ الکترونیک و افزایش برد و توان تخریب به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

بنابراین گزارش؛ این تجهیزات توسط متخصصان توانمند کشورمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت های دانش بنیان و بخش های تحقیقاتی سپاه و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و ساخته شده اند.

در پنجمین آیین الحاق تجهیزات رزمی به نیروی دریایی سپاه از سامانه های موشکی که توانایی تغییر هدف پس از شلیک را دارند نیز رونمایی شد.

منبع: سپاه نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سپاه رونمایی انقلاب اسلامی نیروی دریایی شرکت های دانش بنیان نیروی دریایی سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی دریایی سپاه تجهیزات موشکی الحاق تجهیزات شهر موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از وقوع ده‌ها انفجار در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد: دقایقی قبل ۲ حمله موشکی گسترده به سمت مناطق اصبع الجلیل و جولان اشغالی صورت گرفت.

صهیونیست‌ها از ساکنان بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خواستند خود را به پناهگاه‌ها برسانند. رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: دست کم طی دقایق گذشته ۷۰ موشک به سمت منطقه جنوب جولان شلیک شده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان تاکید کرد: این حملات موشکی یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه حملات موشکی خود را علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم در جبهه شمالی و بلندی‌های جولان سوریه آغاز کرده اند و همچنان به نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کد خبر 6097912

دیگر خبرها

  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد