Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:52:21 GMT

تشکیل هیئت اجرایی انتخابات در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۰۳۱

تشکیل هیئت اجرایی انتخابات در استان لرستان

رزم با بیان اینکه برای انتخابات پیش رو یک هیئت اجرایی مشترک دراستان لرستان تشکیل شده است، افزود: برگزاری انتخابات پر شور و شعور وبا مشارکت حداکثری مردم مهم ترین رویکرد این هیئت اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم» در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ان شاالله در 28 خرداد 1400 شاهد  برگزاری انتخابات با شکوه سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کل دادگستری استان لرستان افزود:خوشبختانه با انعقاد تفاهم نامه ای که به امضای شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ستاد انتخابات وزارت کشور رسیده است، مقرر شد برای انتخابات پیش رو یک هیئت اجرایی مشترک تشکیل شود.

 

وی افزود: پیرو این تفاهم نامه فرمانداران  با دعوت از اعضای اداری هیئت اجرایی که عبارت اند از دادستان شهرستان، رییس دادگستری شهرستان و رییس ثبت احوال شهرستان و با تعامل و دقت لازم تعداد 30 نفر به عنوان معتمدین محلی به هیئت نظارت شهرستان ها معرفی کنند.

 

رزم ادامه داد: آنچه که الان مهم و حائز اهمیت است شناسایی این 30 نفر معتمد محلی است که باید با امضای فرماندار به هیئت نظارت شهرستانی معرفی شود.

 

رییس شورای قضایی استان لرستان گفت: قانون گذار نیز برای معتمدین محلی شرایطی را در نظر گرفته، هیئت نظارت شهرستان هم بایستی دقیقا این شرایط را  بررسی و احراز نماید و با هدف تامین سلامت در انتخابات  معتمدین محلی بایستی واجد شرایطی از جمله خوشنام بودن، بدون سوابق تخلفات انتخاباتی در دوره های قبلی و افرادی موجه و با سواد و متعهد، متدین، مقید و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در هر صورت متشرع باشند.

 

رییس شورای قضایی استان ادامه داد: انشا الله شاهد یک انتخابات رقابتی و پر شور وشعور و با مشارکت حداکثری خواهیم بود و نهایتا منجر به انتخاب فرد اصلح بشود.

 

رزم افزود: دستگاه قضایی شاخصه های مد نظر مقام معظم رهبری را حتما نصب العین قرار می دهد و آنها را پیگیری می کند و لبیک میگوید، ما به دنبال یک انتخابات پر شور و شعور وبا مشارکت حداکثری و ان شالله یک انتخابات سالم در کمال صحت و سلامت و امنیت هستیم.

 

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان بیان داشت: وظیفه ما صیانت و امانت داری از آرا مردم است، ان شاالله معتمدینی که توسط فرمانداران معرفی می شوند از گروه ها، جناح های مختلف باشند و به عنوان نمایندگان افکار عمومی هر شهرستان معرفی شوند و خدایی  نکرده حاشیه سازی صورت نگیرد و شائبه جانبداری و معرفی از گروه خاصی پیش نیاید.

 

وی در پایان افزود: انشاالله شاهد انتخاباتی با مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم عزیز خواهیم بود و با انتخاباتی رقابتی و سالم و انتخاب افرادی صالح هم بعنوان رییس جمهور و هم بعنوان اعضای اسلامی شهر و روستا ملت ایران اسلامی سربلند خواهند بود.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: امانت داری نظارت انتخابات استان لرستان هیئت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت ویژه مرکب از چند دستگاه اجرایی ظرف مدت یک هفته آینده با هدف نظارت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل هیأت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن اظهار کرد: نمایندگان استانداری، راه و شهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیأت ویژه حضور خواهند داشت.

وی افزود: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیأت ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آن ده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطایی ادامه داد: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

عطایی عنوان کرد: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

کد خبر 748499

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی