Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@23:04:16 GMT

ویدئو | جدیدترین شهر موشکی سپاه رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۱۲۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز،‌ در شهر موشکی نیروی دریایی سپاه انبوهی از سامانه ها و موشک های کروز و بالستیک با بردهای متنوع به نمایش درآمد. همچنین در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه ، سامانه ها و تجهیزات موشکی با قابلیت ها و ویژگیهای عملیاتی جدید اعم از شلیک دقیق از عمق و محل های پدافند غیرعامل، پرتاب مین در بردهای مختلف، شلیک ۳۶۰ درجه، شلیک در حال حرکت، قدرت مقابله با جنگ الکترونیک و افزایش برد و توان تخریب به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجهیزات توسط متخصصان توانمند کشورمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت های دانش بنیان و بخش های تحقیقاتی سپاه و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و ساخته شده اند. در پنجمین آیین الحاق تجهیزات رزمی به نیروی دریایی سپاه از سامانه های موشکی که توانایی تغییر هدف پس از شلیک را دارند نیز رونمایی شد.

فرمانده کل سپاه: نیروی دریایی از ارکان مهم دفاعی سپاه است

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه، از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان چشمه سارآگاهی به جغرافیای عالم در عصر جهالت مدرن نام برد و اظهار کرد: به رغم هم‌پیمان شدن تمامی زورگویان، شیاطین و مستکبران عالم در ۴ دهه اخیر برای به شکست کشاندن انقلاب الهام بخش اسلامی ایران ،فرجامی جز ناامیدی، ناکامی، شکست و فرسودگی برای آنان حاصل نشده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران پس از شکست در جنگ های بزرگ نظامی، جنگ های نیابتی و تهاجم فرهنگی، سه خط اساسی را برای ضربه زدن به نظامی اسلامی ما دنبال کردند گفت: فلج کردن اقتصاد و فشار معیشتی بر مردم با هدف به تسلیم در آوردن ملت ایران نقطه مرکزی استراتژی دشمن در تحقق این اهداف شوم است.

وی افزود: ایجاد اختلال در گسترش توان دفاعی ایران اسلامی با هدف تضعیف روند قدرت افزایی و عزت آفرینی و ایجاد تفاضل وسیع قدرت و حذف نفوذ گفتمانی ایران انقلابی در منطقه و نیز خنثی سازی این قدرت نافذ در میدان ذهن و قلب ملت های مسلمان از دیگر راهبردهای دشمن برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد: امروز با نگاهی به عرصه این تقابل همه جانبه و در شرایطی که شاهد عجز، ناتوانی و شکست دشمن در راهبردهای شوم خود هستیم، ملت ایران عزتمندانه ایستاده و بدون هراس از تحریم ها بر آنها فائق آمده اند و هر روز برگ زرینی بر تابلو افتخارات و دستاوردهای بی‌بدیل نظام اسلامی و مردم عزیز ما افزوده می شود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران دشمن را در اعمال فشار و تحریم خسته کرده اند گفت: وقتی کشوری از رهبری حکیم، شجاع، عمیق و ژرف اندیش ملتی فهیم، آگاه و معتمد به رهبر و نیروهای مسلحی قدرت یافته در متن جدال با دشمن برخوردار است ؛آسیب و گزندی نمی بیند و این اصل و ریشه نگاه ما به صحنه تقابل راهبردی با آمریکا و متحدان او است.

سرلشکر سلامی از نیروی دریایی به عنوان یکی از ارکان مهم دفاعی سپاه نام برد و اظهار کرد: قدرت افزایی ما براساس تدبیر و آرمان طلبی و برای ارتقاء دادن به شکوه و عظمت ملت ایران است و بر همین اساس در سال ۱۳۹۹ پنج الحاق قدرت مندانه سامانه های پیشرفته در حوزه های مختلف به مجموعه عملیاتی نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.

فرمانده کل سپاه در پایان با تقدیر از تلاشگران عرصه ی ارتقای توان دفاعی و با تاکید بر اینکه تا آخر ایستاده ایم و صحنه را ترک نمی کنیم تا پشت دشمنان را به خاک برسانیم، گفت: رونمایی و الحاق این دستاوردهای امیدآفرین و اطمینان بخش و برداشتن گام های بلند در راستای بی شمارسازی سامانه های موشکی نیروی دریایی سپاه با قابلیت های متنوع، نشان از عزم و اراده راسخ ما در دفاع از منافع، مصالح و کرامت ملت عزیز و بزرگوار ایران دارد.

کد خبر 590792 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران دفاع - موشک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران دفاع موشک نیروی دریایی سپاه سامانه ها ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس که امروز (دوشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: خلیج ‌فارس نماد اقتدار کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر 67 روز پس از آغاز دفاع مقدس موفق شد که استیلای دریایی خود را در خلیج‌فارس تثبیت کرده و شاهرگ‌های اقتصادی دشمن بعثی در این منطقه را قطع کند.

دریادار ایرانی اضافه کرد: با این دستاورد نیروی دریایی ارتش، اقتصاد جنگ به خوبی مدیریت شد و بنادر اصلی ما همچون بندر امام، بندر بوشهر و ترمینال نفتی خارک در امنیت کاملی که توسط نیروی دریایی تامین شده بود، فعالیت کردند و در نهایت منجر به پیروزی های شیرینی شد که نیروهای مسلح به مردم هدیه دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیروزی‌های متعدد نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون نیروهای مسلح کشورمان همواره درحال پیروزی و طی کردن پله‌های اقتدار بوده‌اند؛ جدیدترین این پیروزی‌ها عملیات «وعده صادق» بود.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت خلیج‌ فارس و اسکورت نفتکش‌های ایرانی اظهار کرد: خلیج‌ فارس امروز امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان محسوب می‌شود و ما عمدتا اسکورت کشتی‌هایمان در مناطقی مثل خلیج عدن و اقیانوس اطلس انجام می‌دهیم.

امیر دریادار ایرانی در پایان تاکید کرد: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود