Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست پیش از ظهر امروز شورای فرهنگ عمومی که به دستور کار نشاط‌آفرینی در جامعه و همچنین فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد برگزار شد با تبریک ماه شعبان گفت: کرونا تاثیرات منفی بر جامعه گذاشته لذا متناسب با فضای کرونا برنامه‌های نشاط‌آفرین و شاد اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جشن‌ها و اعیاد ماه شعبان افزود: نباید اجازه دهیم کرونا موجب کمرنگ شدن مناسبت‌های ملی و مذهبی شود زندگی با این ویروس منحوس را آموخته‌ایم بنابراین  اعیاد و جشن‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها برگزار شود.

وی توصیه‌های نوروزی هم برای مردم داشت و اینکه مردم تا جایی که می‌توانند مسافرت نروند و از تجمعات و میهمانی‌ها خودداری کنند تا بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر تبلیغات محیطی ادارات و دستگاه‌ها در اعیاد پیش‌رو تاکید کرد و گفت: کاروان‌های سیار شادی و نشاط با رعایت پروتکل‌ها تشکیل و دستگاه‌های فرهنگی همکاری لازم را با این دستگاه‌ها داشته باشند.
 حسینی با بیان اینکه فعالان رسانه و فضای مجازی در زمینه نشاط‌آفرینی مشارکت حداکثری داشته باشند، بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی باید نشاط و شادی ایجاد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون انتخابات سال آینده گفت: انتخابات یکی از شاخص‌های افتخارآمیز  انقلاب است، راز و رمز ماندگاری مردم پای انقلاب، انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کشور با نگاه دینی و انقلابی در دستان مردم است، گفت: به دلیل همین ماندگاری ‌مردم پای آرمان‌ها و اهداف انقلاب است که ۴۲ سال است در برابر هجمه‌ها و توطئه‌ها ایستاده‌ایم و هر روز بالنده تر از دیروز می‌شویم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر کشور دیگری بود با این همه تحریم و توطئه و نقشه دشمنان زانو زده بود اما ایران اسلامی به یاری خداوند، حضور مردم در صحنه، بصیرت و آگاهی آنها به جلو حرکت می‌کند.

حسینی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یعنی حمایت از نظام و کشور گفت: تلاش کنیم این حضور مردم کم‌رنگ نشود که صدا و سیما و سایر رسانه‌ها همینطور فعالان فضای مجازی در این خصوص وظیفه سنگین و رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با تاکید بر اینکه سیاسی‌ بازی و جناح‌بازی کنار گذاشته شود و مردم فرد اصلح انتخاب کنند، افزود: هر چه ضربه می‌خوریم به واسطه همین سیاسی بازی و جناح‌بازی است، ضمن اینکه در انتخابات شوراها توصیه می‌کنم مردم طایفه‌گرایی و تعصبات خشک و بیهوده را کنار بگذارند.

حسینی خطاب به دادگستری، شورای نگهبان و نیروی انتظامی گفت: به صراحت به عزیزان در این دستگاه‌ها و سایر کسانی که در میدان حاضر هستند اعلام می‌کنم کسانی که تلاش می‌کنند رای‌ مردم را خرید و فروش کنند را شناسایی و برخورد قاطعی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از امروز اعلان خطر می‌کنم، اگر کسی به این شیوه عمل کند خائن بوده و خیانت کرده است.کسی که حاضر است دیگران رای او را بخرند فردا بیگانگان به راحتی می‌توانند در درون او نفوذ کرده و او را بخرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

علم الهدی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

کد خبر 6092055

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد