Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران صبح امروز در نشست خبری اعلام جایزه افشین یداللهى که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: افشین ید اللهی یک چهره کم نظیر در حوزه‌های فرهنگی و ادبی و اجتماعی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور افشین به عنوان یک پزشک متبحر در عرصه‌های مختلف اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار بود.

او ادامه داد: افشین یداللهی در تمام صحنه‌ها خوش درخشیده است. امروز که در حال رونمایی از جایزه سالانه افشین هستیم باید شخصیت اخلاقی این مرحوم را به دانشجویان تبیین کنیم. یداللهی یک روانپزشک حاذق بود و در کنار کار پزشکی به حرفه شعرگویی فعال بود.

زالی بیان کرد: پیچیدگی درمان بیماری‌های اختلالات روانی طوری است که درمان بیماران نباید قطع شود. در مطب مرحوم ید اللهی ۳۰ هزار پرونده بیماران وجود داشت. این مسئله نشان دهنده این است که وی هیچ وقت کار پزشکی را رها نکرد. مرحوم ید اللهی مطب خودش را شهر قدس را انتخاب کرد، زیرا در شهر قدس در آن زمان روانپزشک نداشت.

او بیان کرد: افشین، رویکرد جدیدی در ترانه و موسیقی در کشور ایجاد کرد. مرحوم ید اللهی در حوزه شعر حضوری موقر داشت و بسیاری از مردم تخت تاثیر ترانه‌های افشین قرار می‌گرفتند.

رمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا گفت: او در کار‌های خیر و کمک به مردم پیشگام بود و بدون هیچ چشم داشتی در این امور فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید

۱۴۴شهید مدافع سلامت در فهرست مصادیق شهدای خدمت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان سلامت پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین اللهی با عنوان این مطلب که طرح عرضه اینترنتی دارو فعلاً آزمایشی است، گفت: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 6087015 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی