Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (۲۵ اسفند ) در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه ، از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان چشمه سارآگاهی به جغرافیای عالم در عصر جهالت مدرن نام برد و اظهار کرد: برغم هم‌پیمان شدن تمامی زورگویان، شیاطین و مستکبران عالم در ۴ دهه اخیر برای به شکست کشاندن انقلاب الهام بخش اسلامی ایران ،فرجامی جز ناامیدی، ناکامی، شکست و فرسودگی برای آنان حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران پس از شکست در جنگ های بزرگ نظامی، جنگ های نیابتی و تهاجم فرهنگی، سه خط اساسی را برای ضربه زدن به نظامی اسلامی ما دنبال کردند گفت: فلج کردن اقتصاد و فشار معیشتی بر مردم با هدف به تسلیم در آوردن ملت ایران نقطه مرکزی استراتژی دشمن در تحقق این اهداف شوم است.

وی افزود: ایجاد اختلال در گسترش توان دفاعی ایران اسلامی با هدف تضعیف روند قدرت افزایی و عزت آفرینی و ایجاد تفاضل وسیع قدرت و حذف نفوذ گفتمانی ایران انقلابی در منطقه و نیز خنثی سازی این قدرت نافذ در میدان ذهن و قلب ملت های مسلمان از دیگر راهبردهای دشمن برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد: امروز با نگاهی به عرصه این تقابل همه جانبه و در شرایطی که شاهد عجز، ناتوانی و شکست دشمن در راهبردهای شوم خود هستیم، ملت ایران عزتمندانه ایستاده و بدون هراس از تحریم ها بر آنها فائق آمده اند و هر روز برگ زرینی بر تابلو افتخارات و دستاوردهای بی‌بدیل نظام اسلامی و مردم عزیز ما افزوده می شود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران دشمن را در اعمال فشار و تحریم خسته کرده اند گفت: وقتی کشوری از رهبری حکیم، شجاع، عمیق و ژرف اندیش ملتی فهیم، آگاه و معتمد به رهبر و نیروهای مسلحی قدرت یافته در متن جدال با دشمن برخوردار است ؛آسیب و گزندی نمی بیند و این اصل و ریشه نگاه ما به صحنه تقابل راهبردی با آمریکا و متحدان او است.

سرلشکر سلامی از نیروی دریایی به عنوان یکی از ارکان مهم دفاعی سپاه نام برد و اظهار کرد: قدرت افزایی ما براساس تدبیر و آرمان طلبی و برای ارتقاء دادن به شکوه و عظمت ملت ایران است و بر همین اساس در سال ۱۳۹۹ پنج الحاق قدرتمندانه سامانه های پیشرفته در حوزه های مختلف به مجموعه عملیاتی نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.

فرمانده کل سپاه در پایان با تقدیر از تلاشگران عرصه ی ارتقای توان دفاعی و با تاکید بر اینکه تا آخر ایستاده ایم و صحنه را ترک نمی کنیم تا پشت دشمنان را به خاک برسانیم، گفت: رونمایی و الحاق این دستاوردهای امیدآفرین و اطمینان بخش و برداشتن گام های بلند در راستای بی شمارسازی سامانه های موشکی نیروی دریایی سپاه با قابلیت های متنوع، نشان از عزم و اراده راسخ ما در دفاع از منافع، مصالح و کرامت ملت عزیز و بزرگوار ایران دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویداد‌های عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی»  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود